Wiadomości :: Red Orchestra :: Jeszcze więcej hardcore`u
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2008-12-22 11:35
Comments: (12)   Ratings:
 
1.   Posted by kazmirzk   2008-12-22 12:21  

Dzieki.. zapowiada sie ciekawie.. wrzuce to do nas na serwer i przetestujemy

2.   Posted by mlody_tlok   2008-12-22 18:33  

Może być fajna rzecz, tylko teraz będzie od groma kampienia, bo każdy będzie się bał ze zginie :/

3.   Posted by Herr_Batke   2008-12-22 19:47  

Hmm... Mam mieszane uczucia Faktycznie może się zrobić za bardzo statycznie i zachowawczo.
Ale zobaczymy...

4.   Posted by Goral   2008-12-22 20:05  

Może są takie potrzeby graczy aby grać tak, żeby nie zginąć?
Czasem może się znudzić 50 respów i bieganie na pałę aby tylko kogoś ciachnąć...

5.   Posted by ShariK PL   2008-12-22 23:14  

A na jakich serwerach jest on aktywny ?

6.   Posted by kazmirzk   2008-12-23 10:49  

wlaczylem go juz na naszym szariku

7.   Posted by Sojuz_PL   2008-12-23 11:01  

To moze jakas zbiorka na serwie fsq, co by przetestowac nowe zabawki ? Tylko przed 20 bo fb dzisiaj

8.   Posted by VikPL   2008-12-23 11:11  

to dzisiaj jest fb?

9.   Posted by Sojuz_PL   2008-12-23 11:15  

Mialo byc w ktorys wtorek, nie wiem dokladnie w ktory xD

10.   Posted by Herr_Batke   2008-12-23 16:34  

Podzczas ostatniej wizyty na TS-ie, w ubiegły czwartek, stanęło na tym, że FB kończymy ostatnimi bitwami 6.01.2009
Od tej pory żadnego newsa na forum FB, korygującego te wiadomości nie widziałem.

11.   Posted by kazmirzk   2008-12-23 18:16  

zapomnailem ze bylo zalozone haslo, teraz macie juz publika ;P

12.   Posted by coval^^   2008-12-23 22:04  

Team Ready... oczywiscie znajda sie ludzie co wpisza ready zaraz po wejsciu na serwer....

Dawno nic nie było o Red Ochestrze, więc skrobnąłem coś o małym mutatorze, który wyszedł wczoraj rano. Mutator zwie się Realism Match i waży 12KB. Działa zarówno w Red Orchestrze jak i dodatku Darkest Hour.

W całym tym mutatorze chodzi o to aby jeszcze bardziej dobić gracza gdy zginie. Poczuje wtedy niesamowite uczucie towarzyszące mu gdy posiłki są wyczerpane, a on ginie i wie, że już nie pomoże swoim kompanom. Czyli... Gdy zginiecie musicie czekać aż Wasza drużyna cała się wykrawi albo zrobi to drużyna przeciwna.

Lipa? Nie do końca. Admin serwera może zmieniać liczbę posiłków dla każdej z drużyn. Do zmiany możliwe są m.in. limity rund rozgrywanych i tych, potrzebnych do zwycięstwa oraz balans drużyn. W skład dodatku wchodzi znany mutator pt. TeamReady.

Informacje techniczne poniżej.

Instalacja
Wszystkie pliki należy wrzucić do folderu systemowego na serwerze (\redorchestra\System\), a następnie zrestartować go. Mutator można odpalić na dwa sposoby: poprzez WebAdmninkę albo wpisując do konsoli ?Mutator=MutRealismMatch.MutRealismMatch

Aktywacja/dezaktywacja
Gdy pliki znajdują się już na dysku serwera, mutator można odpalić będąc zalogowanym jako administrator na serwerze. Aby to zrobić należy wklepać mutate enablematch. Polecenie mutate disablematch dezaktywuje mutator.

Jak to jest w boju?
Jeżeli drużyna jest gotowa, naczelny wypisuje na czacie /ready i jazda. Gdy obie drużyny ogłoszą swoją gotowość, walka rozpocznie się. Od tego momentu wszystko będzie inne niż podczas przerwy. Mianowicie nie będzie można walić do swoich bo to grozi wiadomo czym... Jeśli drużyna jest niegotowa to na czacie należy wpisać /notready. Admin, jako osoba "nadrzędna" może sama rozpocząć mecz wpisując w konsoli mutate matchlive.

Respy
Jeśli któryś z graczy chce zdradzić swój team albo poprostu chce narobić pakoty u przeciwnika musi wpisać w konsoli mutate respawn. Wtedy możliwa będzie zmiana teamu albo roli. Bez wpisania tej komendy zmiania nie będzie możliwa bo przysługuje tylko jedno życie na rundę.

Realizm gry
Czyli co zmieniają te 3 pliki:
- Alianci i Niemcy mają ustawione posiłki na 1
- Limit zwycięst i rund ustawiowny jest na 999
- Różnica pomiędzy drużynami jest ustawiona na 50 (gracze mogą znajdować się w tym samym teamie podczas zamiany graczy, itp.)
- Friendly Fire jest wyłączony gdy nie rozgrywka nie jest "live". Gra na żywo rozpocznie się po wpisaniu /ready.

Gry mutator jest wyłączony wszystkie zmiany zostaną przywrócone na te sprzed jego włączenia.

Trwanie rund
Zmiana czasu trawania rund jest możliwa poprzez WebAdmina. Po wprowdzeniu odpowiedniej zmiany, mapa restartuje.

Mutator do ściągnięcia z mapowiska.

Przepraszam za ew. błędy.