Wiadomości :: Red Orchestra :: Nowy patch w drodze
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2009-03-08 10:28
Comments: (12)   Ratings:
 
1.   Posted by BartBear_[PL]   2009-03-08 10:38  

No tak znowu nas czeka updateowanie pustych serwerów

2.   Posted by ShariK PL   2009-03-08 11:13  

Przynajmniej coś się dzieje u nich, a tak to pustka.

3.   Posted by szpara16   2009-03-08 12:43  

No i elegancko....

4.   Posted by trawiator   2009-03-08 13:39  

Hmmm, ciekawe czy te stopnie będą wprowadzone do gry jako achievementy.

5.   Posted by BartBear_[PL]   2009-03-08 14:18  

Trawa znając Ciebie to sprawiłoby to Twój powrót do RO, a kto wie może i KaszpiRa byś ze sobą przywlókł ;)

6.   Posted by BartBear_[PL]   2009-03-09 16:40  

Zostałem poinformowany że system osiągnięć działać będzie na serwerach z minimum 16 graczami (niesprecyzowane czy to ogólna minimalna ilość slotów, czy przy osiągach wymaganych jest 16 graczy), dodatkowo NIE wszystkie mutatory będą kompatybilne i tak ogólnie znana awersja TWI do Armored Beast ma tu swój zenit - kompletny brak współpracy... nie wiem czy objawiać się to będzie zablokowaniem możliwości otrzymywania osiągnięć, czy mutator stanie się nieaktywny... w każdym razie dla mnie totalna kaszana - tym bardziej że przewidziane jest osiągnięcie rozbicia 3 czołgów przeciwnika panzerfaustami... coraz więcej obaw, coraz mniej nadziei...I tak np. mod DH w takim wypadku na pewno nie będzie obsługiwał tej funkcji, gdyż tam wszystkie pojazdy podlegają zmodyfikowanemu AB co z resztą BARDZO służy rozgrywce...

7.   Posted by Sojuz_PL   2009-03-09 21:15  

I tak wszyscy wiedza ze AB to shit :P bez urazy.

8.   Posted by kazmirzk   2009-03-10 10:14  

według mnie AB niszczy rozgrywkę.. Co do twoich watpliwości Bart- żeby archievmeny działały na serwerze musi znajdować się minimum 16 graczy (a nie slotów). Pare z tych odznaczen bedzie trzystopniowych- meal brazowy, srebrny i zloty. Same medale sa jak dla mnie kompletnie durne bo nie wprowadzaja nic ciekawego procz pogorszenia teamplayu- od teraz ludzie zamiast biegac na pasek beda ustawiac sie w kolejach do MG by ammo doniesc.. a smg kampic gdzies na plecach by dostac medal za 10 zabitych bez smierci.

9.   Posted by BartBear_[PL]   2009-03-10 10:50  

Miałem nie zabierać głosu a propo AB i puścić mimo uszu co sobie o nim myślicie...ale 'niszczy rozgrywkę'? To, że należy zastosować taktykę realną będąc po jednej czy drugiej stronie (a taktyka się zmienia w zależności od posiadanego sprzętu) to jest kolejne urealnienie rozgrywki a nie stanie pod kątem i nawalanie do siebie aż któryś pocisk uderzy w miejsce gdzie przelicznik pancerza nie jest 300% wyjściowych wartości, dodatkowo w tym mutatorze jest urealniony ROZRZUT dział a nie hiper-duper naprowadzanie komputerowe w to samo miejsce jak w 'vanilla' RO. Pamiętam jak grając na T34 z Keystonem (tym od Debrecen) załatwialiśmy Tygrysa kołując wokół niego i władując mu przeciwpancerny w zad z odległości poniżej 100m a nie jak równy z równym na odległości 800m pod kątem... Więc może jednak jeszcze celowniki do broni ręcznej, bo też będzie łatwiej?

10.   Posted by ShariK PL   2009-03-10 17:26  

Hmm od ponad 1,5 roku grania w RO, zauważyłem że prawie na wszystkich publicach nie ma mowy o współpracy z drużyną (mam na myśli takiego the wild bunch, vapije czy też na naszych serwerach. Myślę, że nie zmieni to stylu gry. Zastanawiam też jak ma wyglądać ten system odznaczeń. Czy to ma być w stylu Day of Defeat source, gdzie trzeba np. zabij x wrogów z danej broni czy Medal Bohatera ZSRR za zabicie 5000 wrogów czy też nieco trudniejsze, zabij pistoletem, bagnetem, granatem, snajperką nie tracąc życia.

11.   Posted by kazmirzk   2009-03-10 23:13  

to przestan sie sharik zastanawiac i zajrzyj na forum RO, tam w temacie autorzy gry wyraznie mowia o roznych poziomach trudnosci medali i wymieniaja niektore wymagania.

12.   Posted by ShariK PL   2009-03-11 15:51  

Dobra już wiem thx.

Jakiś czas temu Tripware ogłosiło na stronie RO, że otwierają się na propozycje graczy. Od tego newsa minęły niecałe 3 tygodnie i mamy już wiadomość, z nowościami jakie będą w następnym patchu.

Pierwsze co to mapa. Będzie nowa - Fallen Heroes. Walki na tej mapie będą wymagały wsparcia czołgów. Akcja będzie się działa w ruinach Stalingradu, ale w odmiennej części miasta niż Stalingrad Kessel.

 


 


Oprócz mapy, w patchu znajdzie się wiele różnych nowych "stopni", które będą nadawane za określone czyny. I tak na przykład gdy gracz po stronie rosyjskiej zniszczy za pomocą PTRD 3 wrogie czołgi otrzyma polsko brzmiący stopień "Tankista". Natomiast żołnierz, który zabije 10 wrogów za pomocą dobrego naprowadzania artylerii, zostanie odznaczony stopniem "Divine Wrath". I tak dalej, i tak dalej...