Author:
Submitted by:
BartBear_[PL] Date: 2009-03-17 17:49
Comments:
(7) Ratings:
2.
Posted by BartBear_[PL] 2009-03-19 14:15
Forum DH jest raczej aktywne, co chwila nowe wpisy, serwery też niepuste z reguły stoją. Oprócz samych prac nad modem (i ciągłym jego testowaniem przez wielu beta-testerów) użerają się z TWI w temacie wypuszczenia tak jak MN na Steamie, coś co chwilę się tam nie udaje, a po rozmowie z ExoCetem nawet do końca nie jestem przekonany że to wypali, oczywiście ze względu na możliwe potencjalne zwiększenie liczby graczy zależy im żeby to puścić na tej platformie, ale osobiście to preferowaliby NASZ instalator po raz drugi...A ten to już dopracowany jest na cacy, jak normalna komercyjna produkcja, no cóż pewnie dobry projekt zostanie odłożony "do szuflady"...ale do końca będziemy gotowi na naszą publikację w razie czego
4.
Posted by krv[PL] 2009-03-21 12:29
masz racje solty DH w moim zdaniem przebilo juz RO oby jak najszybciej wyszedl ubdait i oby jak najwiecej graczy odkrylo tego moda bo naprawde jest tego wart!!
5.
Posted by Herr_Batke 2009-04-18 12:43
Jakoś przycichło o DH, a już kwiecień
Wiadomo co jest grane?
6.
Posted by BartBear_[PL] 2009-04-18 16:02
Pracują cały czas - doszlifowują pod dyktando TWI żeby im to na Steamie wydali, sądzę że w tym tygodniu określą czy im się to podoba czy nie (czytaj czy jeszcze coś im się nie zgadza itd.) - jeżeli wszystko będzie się rozwijało po ich myśli wydadzą na Steamie pewnie na początku następnego miesiąca, jeżeli chłopcy ze współpracy nie będą zadowoleni (czytaj będą wymagali pracy pochłaniającej czas powyżej tego terminu) wydane zostanie to w następnym tygodniu w formie jak poprzednia wersja , a wersja na Steam za jakiś czas (jak już dojdą do porozumienia). Na razie nikt nic oczywiście nie wie ;p
7.
Posted by Herr_Batke 2009-04-18 18:20
Dzięki za info Bart
W tym anonsie Autorzy informują Mapperów o konieczności działań z już wypuszczonymi mapami, gdyż po wyjściu tej poprawki niestety dotychczasowe mapy customowe działać NIE BĘDĄ, tak więc teraz należy przedsięwziąć kroki przygotowawcze i stworzyć wersje na których będzie możliwa dalsza praca rozwojowa w zupdatowanym SDK.
W skrócie co przedstawiono w tej odsłonie:
System "przygwożdżenia ogniem" - urealniono zjawiska fizyczne odczuwane przez gracza znajdującego się pod ostrzałem przeciwnika zarówno jeżeli chodzi o zjawiska akustyczne przelatujących pocisków (zależne od ich prędkości), uderzających pocisków w pobliżu gracza i odgłosów trafianych żołnierzy - co ma według Autorów wzmóc efekt psychologiczny; jeżeli chodzi o wizję - podczas ostrzału dopracowano zjawisko chwilowego rozmycia obrazu a także zaburzenia celności broni własnej, co ma uniemożliwić precyzyjne "polowanie na piksele" - czyli prawdopodobnego "winowajcę" całego zdarzenia jakim może być znacznie oddalony wrogi strzelec RKM-u. Gracze posiadający rozłożoną swoją broń na dwójnogu nie doświadczą dziwnych ruchów swojej broni, ale w zamian tego cały obraz będzie chwilowo 'roztrzęsiony'.
Nowe smugacze - ponownie dodane do wszystkich KM'ów ale teraz nie są tak jasne, za to cieńsze i mniejsze, co przy systemie przygwożdżenia ogniem dodatkowo nie ułatwi wytropienia po nich źródła.
Dodatkowo zmiany dotyczą broni pokładowej pojazdów i dodatkowej amunicji dla czołgów M5 które zamiast HE będą posiadały amunicję przypominającą śrut do strzelb, tylko w makroskali - oryginalnie nazwano to 'canister shot' - bardzo skuteczna broń przeciwko piechocie na bardzo bliski dystans (np. wrogi inżynier z ładunkiem wybuchowym).
Znacznie wzbogacono i urealniono system odwzorowywania uszkodzeń pojazdów jak również urealniono zranienia załogi podczas penetracji pancerza (znane już z moda CC)
Jak zwykle naprawiono kilka błędów i dokonano jeszcze kilku pomniejszych zmian, dla zainteresowanych oryginalna treść
tutaj.