Author:
Submitted by:
vodka Date: 2009-08-10 20:31
Comments:
(60) Ratings:
1.
Posted by ciocia|Ola 2009-08-10 23:28
uuu... patrząc na screeny z gry to po mnie - komputer w życiu nie uciągnie ;((
2.
Posted by Wawer 2009-08-10 23:56
Silnik gry jest całkiem niezły i na wielu kompach gra poleci. Nie ma co liczyć jednak na fajerwerki graficzne przy słabszym komputerze.
3.
Posted by Skar 2009-08-11 00:17
obawiam sie, że bedize przzesłodzone... morale... statystyki... bohater?
4.
Posted by cichy. 2009-08-11 05:11
ciocia jak Ci pójdzie medal of honor airborne, to to raczej też, w sumie ten sam silnik...
5.
Posted by cichy. 2009-08-11 05:13
uuu system osłon, oby taki jak z moha właśnie, jeżeli tak to może być ciekawie
6.
Posted by Plazma 2009-08-11 15:32
Szkoda, że grafika taka słaba... w 2007 może by uszła ale teraz... statystyki dobra rzecz tylko żeby były po stronie serwera, a nie na kompach bo zaraz będzie to samo co w CoD4. No ale mam nadzieję, że poprawią błędy z RO i zainwestują trochę w marketing żeby przyciągnąć graczy. Tak czy siak na bank kupię :P
7.
Posted by lord_pl 2009-08-11 16:29
No co do tej grafiki to się nie zgodzę , jeżeli myślisz że gra będzie wyglądać tak jak na screenach to się mylisz.Gra leci na silniku UT3 wiedz grafika będzie na przyzwoitym poziomie( nie będzie jakaś oszałamiająca ale co najmniej dobra , zależy ile twórcy wycisną z tego silniku).Ze statystykami to mam mieszane uczucia ale zobaczymy jak im to wyjdzie.
8.
Posted by Plazma 2009-08-11 17:06
Znalazłem na oficjalnym forum:
The game will have at least DX9 and DX10, as well as using PhysX.
- Tripwire Interactive President
Może nie będzie tak źle z tą grafiką :P
9.
Posted by Apos 2009-08-11 17:46
Grafika jest mniej ważna, a DX10 dużo nie wnosi. Btw informacja dla tych co "boją się" nowych bajerów
1
i 2 czyli TWI uspokaja. Co do wymagań, imho będą podobne do tych z Brothers in Arms Hell's highway
11.
Posted by Wawer 2009-08-11 22:03
Nie martw się ciocia - do wydania gry jeszcze sporo czasu, pewnie się dorobisz lepszej konfiguracji komputera.
12.
Posted by vodka 2009-08-13 09:22
No cóż Ciociu....Komputery podobnie jak kobiety starzeją się i po pewnym czasie należy jedne i drugie wymienić na młodsze i szybsze modele
14.
Posted by Sapiens 2009-08-14 06:56
Czy nie powinniśmy obawiać się już samych zamierzeń ograniczenia gry do walk o Stalingrad? Moim zdanie powinniśmy gdy to na bank oznacza brak bitew pancernych, a już na pewno nie z udziałem Panter, Tygrysów , IS-ów czy T 34/85. Prawdopodobnie będą jedynie walki w zamkniętych pomieszczeniach, co akurat trochę mi tego brakuje w RO, ale o ile jedynce denerwowały mnie mapy jedynie dla tankistów, to całkowity brak czołgów mnie też nie cieszy.
16.
Posted by Franz 2009-08-14 11:16
To prawda...są to słuszne uzasadnione obawy i to zauważa większa część fanów, choćby na oficjalnym forum Tripwire. Nie dziwi mnie więc słynne porównanie "RO2=COD?". Twórcy podniecają się jakimiś opcjami - heroes, morale, medale, cudy na kiju - głównie też spuszczają się na kampanie dla pojedynczego gracza i trybu co-op. Co do kampanii dla singla nie oczekuje cudów, bo zrobią zgrabnie ułożoną fabułę, na kształt COD'a i będzie... - dlaczego nie wyłożą kawy na lawę, odnośnie multiplayera, to nas fanów bardziej interesuje i na tym powinna bazować gra. Niech uspokoją opinie publiczną i wyłożą swoje konkretne plany...Na razie dzieje się odwrotnie...Fakt, faktem...RO2, to już będzie całkowicie inna gra...
BTW. Jak może to kogoś zainteresuje, to też polecam artykuły i filmiki, z najnowszego Operation Flashpoint: Dragon Rising. Tam twórcy przynajmniej nie podniecają się pierdołami, a wprowadzają całkiem dobre motywy...podobno śmierć w tej grze ma naprawdę robić wrażenie...gdzie ciężko ranny, będziesz wył i konał pozostawiony na pastwę losu, a wróg będzie stał nad Tobą i przyglądał się twojej powolnej śmierci, hehe, brzmi złowieszczo i...Tam pewne rozwiązania, dążące do realizmu, naprawdę zmuszą graczy do rozsądnej i zawodowej gry. Całkiem całkiem...jak RO2 nie wypali (odpukać w niemalowane), to pewnie zagrzeje tyłek w nowym OF.
Pozdro.
17.
Posted by Apos 2009-08-14 15:53
Pod pojęciem "Bitwa o Stalingrad" kryje się więcej niż sama walka o tytułowe miasto. RO:HoS będzie obejmować teatr działań od początku ofensywy na południe Związku, walka o miasto, okolice oraz okrążenie i odcięcie sił niemieckich po próbę wydostania się pierścienia.
Pojazdy, hmmm im nowszy silnik tym bardziej czasochłonnym jest tworzenie obiektów, broni czy pojazdów. Imho TWI idzie na jakość, a nie na ilość dodając penetracje, realistyczny tor lotu pocisków etc etc. I tu chłopaków z Tripwire rozgrzeszam w pełni. Osobiście liczę na DLC, addony lub kolejne części obejmujące wcześniejsze i późniejsze aspekty wojny.
Co do zmian, mam te same obawy co Wy towarzysze, ale TWI nie jest chyba na tyle głupie by strzelić sobie samobója? Poza tym, póki nie obejrzymy gameplaya nie ma nad czym przesądzać. Szlagiery reklamowe zwykle wprowadzają w błąd i są dalekie od prawy np. reklama CoD'a jako realistycznej gry WWII :lol:.
ps. też oczekuje na OpFsp2 Będzie w co grać do premiery RO2
18.
Posted by cichy. 2009-08-14 22:15
kiedy to mają wydać? gdzieś wyczytałem, że w grudniu...
20.
Posted by lord_pl 2009-08-15 09:43
Światowa premiera grudzień 2009 (źródło www.gry-online.pl)
21.
Posted by Apos 2009-08-15 17:56
gry-online.pl nie jest wiarygodnym źródłem - zawsze i tutaj tez nie ma wyjątku. 2010, tak jak podaje wydawca 1CPublisher. Do tego nie mają w planach wydania RO2 na konsole.
22.
Posted by IgraSov 2009-08-15 22:20
Długo mnie nie było ale teraz po powrocie patrzę, a tu wreszcie ciekawa wiadomosć
23.
Posted by Sapiens 2009-08-16 05:52
To że nie zamierzają wydać na konsole to bardzo dobra dla nas wiadomość, istnieje duża szansa że nie nastąpi każualizacja gry, jak to często wychodzi gdy tytuł np. pojawia się na większość konsol.
Przy okazji niech mi ktoś coś wyjaśni, RO powstało pierwotnie jako mod do UT 2003 (2004?), potem ich mod został wydany jako samodzielna gra. Trochę taki wstęp przy okazji, ale główne pytanie & Z jakiego kraju pochodzą twórcy moda/gry- UK/USA czy prędzej Rosji?
24.
Posted by Mati 2009-08-16 09:48
Tak, na samym początku Red Orchestra była modem do Unreala. Mod zachwycił i wygrał konkurs na najlepszy dodatek. Chłopaki otrzymali milion baksów, licencję na silnik Unreal 2.5 i założyli własne studio. Twórcy gry pochodzą z kraju, który jest naszym najlepszym sojusznikiem (USA)
25.
Posted by kazmirzk 2009-08-16 10:07
tak Sojuzie, jesteśmy nie tylko ich najllepszym sojusznikiem ale także iich partnerem strategicznym w prowadzonych przez nich działaniach wojennych.. Za pewne z uwagi na to iż graniczymy z Irakiem od zachodu.
http://pixdaus.com/pics/UjEBlDilEI7G.jpg
26.
Posted by kazmirzk 2009-08-16 10:10
@poprzedni link wygasł
27.
Posted by Mati 2009-08-16 10:13
Tak, tak, kazmirzk, jestem Sojuzem
Link nie działa.
28.
Posted by Mati 2009-08-16 10:14
CNN prawdę Ci powie.
29.
Posted by kazmirzk 2009-08-16 10:19
hehe odruchowo napisałem sojuzie, gdyz czytałem w tym moemncie slowo "sojusznikiem" i tak z automatu sie pomylilem, sorry.. wie, ze link dzie dziala. dlatego uploadowalem foto
30.
Posted by vodka 2009-08-16 10:27
kazmirzk dobra rada - trzymaj się z dala od żwirka i muchomorka. Oni wiesz, przesadzają z tym grzybobraniem
31.
Posted by Mati 2009-08-16 10:27
Spoko wodza.
32.
Posted by vodka 2009-08-16 10:32
A właśnie Mati - semi auto jeszcze na chodzie czy już zardzewiał ?? Grywasz jeszcze w tą starą RO ?
33.
Posted by Mati 2009-08-16 10:44
Vodka, w RO grałem ostatnio po tym updacie jak nowa mapka doszła. Od jakiegoś czasu próbuję grę odpalić, ale nie mogę bo mam jakieś porojone błędy. Hehe, ciekawe jest to, że jak się nie gra w RO przez jakiś czas to błędy wychodzą.
34.
Posted by vodka 2009-08-16 10:55
O lo l. To musi być coś ciężkiego w takim razie. Jedyną nadzieją - format lub BartBear. Chłopak siedzi już tyle w tych configach i miesza w plikach, że Tripwire go niedługo zatrudni w dziale całodobowej pomocy technicznej
35.
Posted by Mati 2009-08-16 10:58
Nie wątpie w jego możliwości, ale próbowałem wszystkiego. Zostaje chyba tylko format, ale to nie wchodzi w grę.
36.
Posted by lord_pl 2009-08-16 11:59
Odinstaluj i ściągnij przez z steam bo mi z płytki tez błędy wyskakiwały
37.
Posted by Mati 2009-08-16 16:40
No tak, tego nie robiłem bo mi się w najprościej w świecie nie chce przy moim łączu ;)
38.
Posted by lord_pl 2009-08-17 14:51
I jak poszło ??
39.
Posted by Mati 2009-08-17 15:13
Ściągam na razie.
40.
Posted by lord_pl 2009-08-17 17:32
To jak ściągniesz to się pochwal , chciałbym powiedzieć ze dziś sotało skradzione moje konto przez jakiegoś ruska który wysłał linka do serwisu podszywającego się pod steam.Straciłem konto ,teraz z mojego konta wysyła te linki innym nie otwierajcie linków od nieznajomych i jak otwieracie od znajomego to upewnijcie się że to napewno on do was koresponduje,
41.
Posted by Apos 2009-08-17 18:48
wracając do tematu, Vodka nie zamieścił informacji o wszystkich cechach RO:HOS. W linku poniżej pełna lista click!. Bardzo podoba mi się punkt "Offline Challenges & Online Achievements", czyli koniec z noobami oblegającymi kluczowe klasy i nie wiedzącymi co trzeba zrobić z lornetką, radiem lub dymem.
42.
Posted by IgraSov 2009-08-17 19:14
Bardzo dużo i ciekawych funkcji zostanie wprowadzonych w HOS, jest to obowiązkowa pozycja do kupienia.
Ciekawe ile czasu minie zanim gra zostanie wydana w Polsce.
A z tymi linkami na steamie to wystarczy czytać gdzie się podaje swój login i hasło.
43.
Posted by kazmirzk 2009-08-17 20:24
A po co ma zostac wydana w Polsce, bedziesz mogl zamowic preordera popzez steam w tym samym momencie co jankesi ;)
44.
Posted by IgraSov 2009-08-17 20:56
Od razu jak się pojawi to zamówię ale miło by było jakby się w niedługim czasie pojawiło po polsku.
45.
Posted by lord_pl 2009-08-17 21:39
Może i miło ale do RO znajomość języków obcych nie jest potrzebna
46.
Posted by Apos 2009-08-17 22:07
@IgraSov, jeżeli się pojawi wersja PL to będzie możliwa do ściągnięcia via steam.
47.
Posted by Mati 2009-08-18 09:53
lord, chodzi Dzięki
Co do spolszczenia gry to wolałbym żeby wersja polska wyszła trochę później niż wcześniej, ale aby spolszczenie było dobrej jakości. Ale... co ja mówię, przeca sprzęt nie wydoli
48.
Posted by Nek0l 2009-08-18 10:12
Ach pożyjemy zobaczymy. W zasadzie są 3 możliwe scenariusze :
1. Gra będzie super wypaśna - grają w nią wszyscy, wszyscy się cieszą
2. Gra będzie super wypaśna ale bliżej temu do COD'a niż do starego RO- grają tylko dzieci neo które dostają za bardzo w COD4/COD:WaW
3. Gra będzie słaba- grają wszyscy przez pierwszy tydzień potem tylko maniacy
49.
Posted by grzech.pl 2009-08-18 10:27
Nie wiem czemu, ale jakoś punkt 1 gryzie mie się z 2
50.
Posted by Nek0l 2009-08-18 10:39
Oj Grzesiu tobie wszystko by się gryzło :P Prawda jest taka, że teraz możemy spekulować ale wszystko będzie jasne kiedy gra zostanie wydana
51.
Posted by kazmirzk 2009-08-18 11:53
2. Gra będzie super wypaśna ale bliżej temu do COD'a niż do starego RO
a mi ewidentnie to sie gryzie ^^ "super wypaśna gra" i "cod" to antagonizmy :P
52.
Posted by IgraSov 2009-08-18 11:58
Miejmy nadzieję że przynajmniej RO2 będzie naprawde super grą nie taką jak nowe CoDy (4,5).
53.
Posted by Nek0l 2009-08-18 13:33
Kaziu jednym się podoba to innym tamto, a o gustach się nie dyskutuje Chodziło mi o te wszystkie bajery nie potrzebne jakieś tam honory i inne.
54.
Posted by lord_pl 2009-08-18 15:16
Jak dla mnie to by mogli po prostu nową grafe zrobić parę map a reszta po staremu , a jak nie to niech chociaż do nowej dorzucą parę starych mapek (oczywiście odpowiednio odświeżonych graficznie). Bo jak nie to mi trochę będzie brakować starej RO
55.
Posted by Wawer 2009-08-18 16:21
Przecież nikt Ci nie broni dalej grać w RO.
To na pewno będzie inna gra. miejmy nadzieję, że spełni nie tylko nasze oczekiwania ( czyli starych wiarusów frontu wschodniego ) ale i przeciągnie na "jasną" stronę więcej graczy.
Co do CoD4 - to bardzo popularna i świetnie zrobiona gra. Czy prosta? Jasne! Arcadowa? Jak najbardziej? Właśnie dlatego jest tak popularna i gra w nią masę ludzi. Są jednak tacy zagrają i w grę łatwą ( Cod4, DoDs, KF itp) i w taką co wymaga od gracza trochę więcej, czyli RO.
Ważne, żeby gra nie irytowała ze względu na błędy ( BF2 i jego randomowe Hitboxy) i debilną scenę ( Cs itp)
Jeśli zrobią dobrą grę i będzie ona odrobinę łatwiejsza w odbiorze iż RO też będzie ok.
Zresztą myślę że singleplayer w RO HoS to właśnie będzie ukłon w strone casuali, dzięki czemu może więcej z nich spróbuje sił na multi i przekona się do gry.
Tak czy siak, nie ma co snuć domysłów co będzie tylko spokojnie poczekajmy na pierwsze poważne informacje na temat gry, jakiś gameplay itp.
56.
Posted by Franz 2009-08-19 22:18
"i przeciągnie na "jasną" stronę więcej graczy." - co masz na myśli, z tą "jasną" stroną?
irytacja z powodu "debilnej sceny Cs?" - nie szukać daleko, tu jest nie lepiej.
Myślisz, że mała popularność RO, to powód realizmu? - nie zgodzę, się...Wiele graczy napiera w mod "Project Reality" do Battlefield2 i tam nikt nie marudzi. Brak kampanii marketingowej? - tak owszem, o COD wiedzą wszyscy, a o RO nieliczni.
Ale dlaczego Niemiecka scena jest potężniejsza i lepiej zorganizowana od naszej? - dlaczego jest tam więcej klanów, większa solidarność i współpraca na scenie i większe promowanie gry? - to ma też swoje odzwierciedlenie.
Są i polacy, którzy grają dla naszych sąsiadów, bo nie widzą perspektywy na naszej scenie - nie ma tego, co jest tam...
Red Orchestra 2, może podzielić los poprzedniczki...jeżeli będzie panował tu dalej taki kurwidołek, to z pewnością zrazi to do siebie wielu graczy i zniechęci. Są też inne czynniki, poza marketingiem i realizmem...które także mają bagatelny wpływ na rozwój polskiej sceny.
Single player w RO2, nie przekona graczy. Mam nadzięję, że scenę RO2, będzie tworzyła zupełnie nowa grupa ludzi i tam dyktowała rozsądniejsze warunki i wystosowała lepsze rozwiązania na rzecz rozwoju i promowania gry.
57.
Posted by v!atroVa 2009-08-21 22:45
grafika, grafiką... oby goscie z twi nie polegli na sp - prasa zjedzie tytuł i gra nie odniesie sukcesu w przyciagnieciu nowych ludzi...
58.
Posted by Apos 2009-08-21 23:17
Viatrova, RO:O posiadało 0$ funduszu na marketing i mimo tego gra sprzedała się w 400.000 egzemplarzach. Gracze i fani docenią grę, jeżeli będzie dobra.
59.
Posted by v!atroVa 2009-08-22 02:10
o tym wlasnie mowie Apos, goscie potrafia robic mp ale czy singleplayer bedzie na tyle dobry by nie zepsuc calosci? co do reklamy bym sie nie nastawial na zbyt wiele, do tego chyba jednak drabinka w cb od premiery gry była by lepszym rozwiazaniem niz rolada - owszem fajna jest ta scenka ale jednak cb tez jest jakas reklama jesli chodzi o mp...
60.
Posted by ShariK PL 2009-08-28 12:05
Ciekawe jaka będzie cena
Red Orchestra 2 czyli Heroes of Stalingrad
Chłopcy z Tripwire postanowili skrócić męki orkiestrowców i rzucić trochę światła na mroczny tytuł Heroes of Stalingrad. Akcja całej tej symfonii będzie odbywać się wokół bitwy o Stalingrad i towarzyszących jej wydarzeniach od lipca 1942 do lutego 1943. Gra będzie podzielona na dwie nacje - niemiaszki vs ruskie w różnych trybach : samotnego dyrygenta (jeden gracz), multiplayer, co-op (czyli huzia na józia). Producenci kładą nacisk na słowo "realizm" i zapewne jak wyjdzie już jakiś trailer będzie można coś niecoś wyniuchać. Póki co tak bardzo z grubsza :
- Obrastać będziemy medalami i rangami - kariera wojenna będzie stała otworem, a system będzie śledził nasze poczynania i udostępniał śledzenie tego nie tylko w grze.
(czyli wasze zasługi nie zostaną zapomniane)
- Bohater - po otrzymaniu czegoś takiego wzmocnimy morale naszych kolegów, a portki wrogów trząść się będą okropnie. Otrzymamy dostęp do najrzadszych broni i będzie nas widać z daleka
(owinięci w świecącą w ciemnościach rosyjską bądź niemiecką flagę)
- Bitwa o Stalingrad w trybie kampanii.
- Wykorzystanie trybu "osłona" by tłuc na oślep w coś co się przed chwilą ruszało
(być może naszego porucznika bądź kolegę), ewentualnie zerknąć czy to coś dalej się rusza i sprawdzić odporność tego czegoś na granaty i wiele innych nieznanych jeszcze funkcji.
- Realistyczne bronie z zachowaniem balistyki, penetracji pocisku, oddechu + to co mamy obecnie w Red Orchestra no i trochę lepszej oprawy graficznej.
- Tryb co-op - zbierz kolegów i ruszcie na Stalingrad walcząc z bezwzględną AI (
sztuczną inteligencją)
- Morale - doświadczymy co to znaczy walczyć w wojnie i jak ważną rolę będzie odgrywał stan naszego ducha w wirze walk.
(czyli ważne będzie ile dziś wypiłeś)
- Różne rodzaje obrażeń - Jak dostaniemy w płucko to już kaplica, trochę jeszcze będziemy kaszleć krwią, ale lepiej się wysadzić granatem, w łapę (da się zaszyć, ale jak dostaniemy jeszcze raz to się wykrwawimy), w oko to wiadomo co - witamy się z św. Piotrusiem, ramię - już tacy jurni w strzelaniu nie będziemy, a i z chodzeniem mogą być problemy.
Więcej farby puszczą kolesie z TWI podczas targów komputerowych Gamescom 2009 (Kolonia, Niemcy). Warto też dodać, że wydawcą gry będzie 1C, którzy będą tam również obecni : Hala 4 stoisko C-021. Targi zaczną się od 19 do 23 sierpnia.
Dodatkowe screeny można obejrzeć na
http://www.heroesofstalingrad.com/
EDIT BartBear:
Albo w świeżo stworzonej galerii Aposa
tutaj