Wiadomości :: Recenzja www.gry.gildia.pl
Author:
Submitted by: Goral   Date: 2006-08-14 22:53
Comments: (16)   Ratings:
 
1.   Posted by AC| AdRain   2006-08-14 23:42  

mała gafa do pełnego obsadzenia czołgu wystarczą 3 osoby a nie 5 jak napisał

2.   Posted by Coen   2006-08-14 23:50  

Witam

Żadna mała gafa. Do pełnego obsadzenia radzieckiego czołgu KV-1s (Klimenti Voroshilov 1s) potrzeba 5 osób:

Strona oficjalna gry
Crew
5
Commander
Gunner
Loader
Driver/Mechanic
Radio/Hull Gunner


I nie jest to wyjątek ^^

Pozdrawiam
C.

3.   Posted by coralgol   2006-08-15 00:02  

Aby w pełni cieszyć się z gry potrzebny jest procesor ponad 2 GHz, 512 MB RAM i karta graficzna minimum szóstej generacj

rotflol
6 generacji? gra dziala bardzo dobrze na radeonie 9800/gf 4600
512? lol gra wymaga minimum 1GB, a jeszcze lepiej wiecej, bo inaczej mozemy zapomniec, ze zalapiemy sie na slot snipera.

4.   Posted by Coen   2006-08-15 00:36  

coralgol
6 generacji? gra dziala bardzo dobrze na radeonie 9800/gf 4600


Działa dobrze, ale nie możesz liczyć na lepsze efekty. Porównująć grafikę 5 i 6 genwidać znaczącą różnicę w jakości grafiki. A testowałem na obu.


colargol
512? lol gra wymaga minimum 1GB, a jeszcze lepiej wiecej, bo inaczej mozemy zapomniec, ze zalapiemy sie na slot snipera.


512 MB RAM określam jako minimum komfortowego grania. IMO: podobnie możesz zapomnieć o slocie snajpera w momencie posiadania łącza o przepustowości 512kb/s i mniej.

Pozdrawiam
C.

5.   Posted by Coen   2006-08-15 00:41  

Przepraszam użytkownika coralgol za przekręcenie nicka w drugim quote (post powyżej).

Pozdrawiam
C.

6.   Posted by coralgol   2006-08-15 00:59  

ztcw szybkosc ladowania map ma niewiele wspolnego z przepustowoscia lacza.
ztcw te dodatkowe efekty to hdr bloom, ktory i tak nalezy wylaczyc, wiec nie ma zadnego pozytku z nowych kart graficznych.

7.   Posted by Goral   2006-08-15 01:16  

W realu potrzebnych było 5, a w grze uproszczono do 3. Bo kto by chciał być działonowym albo ładowniczym?
Ale siara, ja jeszcze nie byłem ani razu w czołgu KV-1s Czy można strzelać z tylnego KaeMu wieżyczki?

8.   Posted by Coen   2006-08-15 01:16  

Jak już mówiłem odnośnie grafiki: dodatkowe efekty wpływają na jakość, a wyłączając HDR tracisz na jakości. To tak, jakbyś stwierdził, że do gry wystarczy GF2 - w końcu można włączyć D3D i ustawić detale na minimum.Grać możesz, ale czy będzie to przyjemne?

Testowałem grę na dwóch łączach: 1mb/s (komputer >3GHz, 1 GB RAM) i 2mb/s (<2GHz, 256 MB RAM). Na żadnym nie byłem w stanie załapać się na snajpera ^^. Ale trudno określić, czy wpływ miała przepustowość, ponieważ są duże różnice w konfiguracji sprzętu.

Pozdrawiam
C.

9.   Posted by coralgol   2006-08-15 01:54  

Quote
a wyłączając HDR tracisz na jakości. To tak, jakbyś stwierdził, że do gry wystarczy GF2 - w końcu można włączyć D3D i ustawić detale na minimum.Grać możesz, ale czy będzie to przyjemne?


hdr w sposob jaki jest zimplementowane w roost powoduje tylko niepotrzebne rozmycie obrazu.

10.   Posted by PrezesOi   2006-08-15 10:00  

mam neozdrade 512, i zawsze jestem pierwszy na serwerze, lacze nie ma znaczenia. powod? mam wyzylowany sprzet po BF2 - dlatego w bf2 zawsze mialem heli, a tutaj moge wybrac klase (nie wybieram zawsze snajpera, bo wiem ze nowi gracze chca wyprobowac go w pierwszym rzedzie ).
tak wiec, szybkie zaladowanie gry jest zalezne od: 1. RAM (1GB minimum, 1,5GB "daje rade", 2GB to komfort) 2. dobry dysk twardy (w mniejszym stopniu, ale ma znaczenie, gdy wiecej ludzi ma 2GB ;) )
co do kart graficznych-jezeli kogos satysfakcjonuje ponizej 30 fps, moze grac na kartach typu R9550/GF5xxx ... wg mnie gra w takich warunkach to samoumartwianie sie. grafika minimum to imo R9600/GF6600.

11.   Posted by PrezesOi   2006-08-15 10:03  

sry za podwojny komentarz.
rzeczywistosc jest taka ze na dluzsza mete nie da sie grac z hdr. zreszta dokladnie tak samo jest w css wg mnie.

12.   Posted by AC| AdRain   2006-08-15 11:31  

szczerze? brakuje mi mojego ulubionego czołgu w RO.. KV2!!! czołg ten...dzieś to miałem opisane po za3maniu na wzgórzu za3mał całą kolumne czołgów.. wałczył 2 bite dni! załogo uciekłą z czołgu ponieważ nie mieli już amunicji na dalszą walke czołg ten wygląda jak "karykatura" czołgu ale i tak bardzo mi się podoba

13.   Posted by Guz   2006-08-15 12:18  

@AC| AdRain W sumei fakt czolg dosc interesujacy... hm chodz zastanawiam sie czy czolg to odpowiednie okreslenie... Zostawie to innym do rozwazenia. Byl to pojazd skonstrulowany z mysla o niszczeniu umocnien wroga stad jego uzbrojenie stanowila 152mm haubica. A o ile dobze pamietam czas przeladowania byl strszanie dlugi.....

14.   Posted by asn   2006-08-15 14:21  

dobra recenzja. Pozdro

15.   Posted by AC| AdRain   2006-08-15 16:46  

guz.. KV2 uzywano jako czołgu szczegolnie dewastowano nimi Tygrysy chodź i tak KV2 uwilbiałem miał wielką 152 haubcie prawda... ale zobacz jak łatwo było go trafić co prawda niemcy mówili "Kv2... łatwiej trafić niż zniszczyć" ;D

16.   Posted by Goral   2006-08-15 17:05  

Dyskusje o pojazdach przenieście na Forum, tu są komentarze do artykułu a nie do całej II WŚ!

Zapraszam wszystkich do lektury recenzji gry autorstwa Coen'a umieszczonej w serwisie www.gry.gildia.pl
 
Dodam, że serwis www.gildia.pl wspiera serwis WWW i Forum gry wydawcy wersji polskiej - Cenegi.