Author:
Submitted by:
Goral Date: 2006-08-14 22:53
Comments:
(16) Ratings:
1.
Posted by AC| AdRain 2006-08-14 23:42
mała gafa do pełnego obsadzenia czołgu wystarczą 3 osoby a nie 5 jak napisał
2.
Posted by Coen 2006-08-14 23:50
Witam
Żadna mała gafa. Do pełnego obsadzenia radzieckiego czołgu KV-1s (Klimenti Voroshilov 1s) potrzeba 5 osób:
Strona oficjalna gry
Crew
5
Commander
Gunner
Loader
Driver/Mechanic
Radio/Hull Gunner
I nie jest to wyjątek ^^
Pozdrawiam
C.
3.
Posted by coralgol 2006-08-15 00:02
Aby w pełni cieszyć się z gry potrzebny jest procesor ponad 2 GHz, 512 MB RAM i karta graficzna minimum szóstej generacj
rotflol
6 generacji? gra dziala bardzo dobrze na radeonie 9800/gf 4600
512? lol gra wymaga minimum 1GB, a jeszcze lepiej wiecej, bo inaczej mozemy zapomniec, ze zalapiemy sie na slot snipera.
4.
Posted by Coen 2006-08-15 00:36
coralgol
6 generacji? gra dziala bardzo dobrze na radeonie 9800/gf 4600
Działa dobrze, ale nie możesz liczyć na lepsze efekty. Porównująć grafikę 5 i 6 genwidać znaczącą różnicę w jakości grafiki. A testowałem na obu.
colargol
512? lol gra wymaga minimum 1GB, a jeszcze lepiej wiecej, bo inaczej mozemy zapomniec, ze zalapiemy sie na slot snipera.
512 MB RAM określam jako minimum komfortowego grania. IMO: podobnie możesz zapomnieć o slocie snajpera w momencie posiadania łącza o przepustowości 512kb/s i mniej.
Pozdrawiam
C.
5.
Posted by Coen 2006-08-15 00:41
Przepraszam użytkownika coralgol za przekręcenie nicka w drugim quote (post powyżej).
Pozdrawiam
C.
6.
Posted by coralgol 2006-08-15 00:59
ztcw szybkosc ladowania map ma niewiele wspolnego z przepustowoscia lacza.
ztcw te dodatkowe efekty to hdr bloom, ktory i tak nalezy wylaczyc, wiec nie ma zadnego pozytku z nowych kart graficznych.
7.
Posted by Goral 2006-08-15 01:16
W realu potrzebnych było 5, a w grze uproszczono do 3. Bo kto by chciał być działonowym albo ładowniczym?
Ale siara, ja jeszcze nie byłem ani razu w czołgu KV-1s Czy można strzelać z tylnego KaeMu wieżyczki?
8.
Posted by Coen 2006-08-15 01:16
Jak już mówiłem odnośnie grafiki: dodatkowe efekty wpływają na jakość, a wyłączając HDR tracisz na jakości. To tak, jakbyś stwierdził, że do gry wystarczy GF2 - w końcu można włączyć D3D i ustawić detale na minimum.Grać możesz, ale czy będzie to przyjemne?
Testowałem grę na dwóch łączach: 1mb/s (komputer >3GHz, 1 GB RAM) i 2mb/s (<2GHz, 256 MB RAM). Na żadnym nie byłem w stanie załapać się na snajpera ^^. Ale trudno określić, czy wpływ miała przepustowość, ponieważ są duże różnice w konfiguracji sprzętu.
Pozdrawiam
C.
9.
Posted by coralgol 2006-08-15 01:54
Quote
a wyłączając HDR tracisz na jakości. To tak, jakbyś stwierdził, że do gry wystarczy GF2 - w końcu można włączyć D3D i ustawić detale na minimum.Grać możesz, ale czy będzie to przyjemne?
hdr w sposob jaki jest zimplementowane w roost powoduje tylko niepotrzebne rozmycie obrazu.
10.
Posted by PrezesOi 2006-08-15 10:00
mam neozdrade 512, i zawsze jestem pierwszy na serwerze, lacze nie ma znaczenia. powod? mam wyzylowany sprzet po BF2 - dlatego w bf2 zawsze mialem heli, a tutaj moge wybrac klase (nie wybieram zawsze snajpera, bo wiem ze nowi gracze chca wyprobowac go w pierwszym rzedzie ).
tak wiec, szybkie zaladowanie gry jest zalezne od: 1. RAM (1GB minimum, 1,5GB "daje rade", 2GB to komfort) 2. dobry dysk twardy (w mniejszym stopniu, ale ma znaczenie, gdy wiecej ludzi ma 2GB ;) )
co do kart graficznych-jezeli kogos satysfakcjonuje ponizej 30 fps, moze grac na kartach typu R9550/GF5xxx ... wg mnie gra w takich warunkach to samoumartwianie sie. grafika minimum to imo R9600/GF6600.
11.
Posted by PrezesOi 2006-08-15 10:03
sry za podwojny komentarz.
rzeczywistosc jest taka ze na dluzsza mete nie da sie grac z hdr. zreszta dokladnie tak samo jest w css wg mnie.
13.
Posted by Guz 2006-08-15 12:18
@AC| AdRain W sumei fakt czolg dosc interesujacy... hm chodz zastanawiam sie czy czolg to odpowiednie okreslenie... Zostawie to innym do rozwazenia. Byl to pojazd skonstrulowany z mysla o niszczeniu umocnien wroga stad jego uzbrojenie stanowila 152mm haubica. A o ile dobze pamietam czas przeladowania byl strszanie dlugi.....
14.
Posted by asn 2006-08-15 14:21
dobra recenzja. Pozdro
16.
Posted by Goral 2006-08-15 17:05
Dyskusje o pojazdach przenieście na Forum, tu są komentarze do artykułu a nie do całej II WŚ!
Zapraszam wszystkich do lektury recenzji gry autorstwa
Coen'a umieszczonej w serwisie
www.gry.gildia.pl
Dodam, że serwis www.gildia.pl wspiera
serwis WWW i
Forum gry wydawcy wersji polskiej -
Cenegi.