Super ze Polacy są obecni, ale widać ze dawcy głosów nie mieli do czynienia z komendami wojskowymi. Napewno nie ma takiego czegoś jak "strzelajcie" Komenda brzmi Ognia!, tak samo nie wydaje się komendy biegnijcie tylko Naprzód! itd itd...
to tylko próbka z ok 20 komend które dostali ludzie z MN, między innymi nakazano odgórnie kilka wariantów tej samej komendy, więc "ognia" też występuje. Niektóre sformułowania brzmią nawet za ostro jak wziąć pod uwagę minimalny wiek graczy, ale oddają emocje żołnierza pod presją, oczywiście zgodzę się że najsłabszym elementem jest odpowiedź artylerzysty, ale to był człowiek z łąpanki (tak aby głos był inny niż naszego voice-aktora), reszta z odpowiednimi dźwiękami tła raczej bez zarzutu i "angolom" na "osłuch" też się podobało
QuoteNiektóre sformułowania brzmią nawet za ostro jak wziąć pod uwagę minimalny wiek graczy
- po przeczytaniu tego przypominam sobie dialogi z RO i te z MN gdzie języków nie szczędzono. A odskakując od dialogów, czy odgłos stuki oznacza pojawienie się bardziej interaktywnych samolotów?
Tak kręcili ostatnio te spoty i mnie tam nawet zaciągnęli żeby mieć do kogo postrzelać, tu 2-ga część o stronie przeciwnej (niektóre salwy powrotne to pewnie moje, mam nadzieje że te celne ;p): http://www.youtube.com/watch?v=6vkmUoUfLow
Kolejna zajawka z prac (tym razem nad dźwiękiem) dotyczących kolejnej odsłony MN, bez potoku słów - po prostu zobaczcie :)