Wywiad z twórcą RO2 oraz Rising Storm
Author: IgraSov
Submitted by:
IgraSov Date: 2010-08-26 23:52
Comments:
(13) Ratings:
1.
Posted by Apos 2010-08-27 00:31
Polecam obejrzenie pierwszego wywiadu do końca. Zawiera on ciekawowstki, które nie były zawarte w "gamescom shakecam". Oprócz tego brawa dla RammJaegera, że zgodził się na wywiad przeprowadzony przez fanów.
2.
Posted by Radzisław 2010-08-27 12:08
No łachy nie robi
3.
Posted by Apos 2010-08-27 18:10
Radzisław, a ilu producentów wielkich korporacji jak EA, IT, Codemasters zgodziło się udzielić wywiadu "malućkim" i odpowiedać na ich trudne pytania przed kamerą? Z gazetami rozmawiają zwykle rzecznicy prasowi, którzy mają gotowe odpowiedzi przygotowane przez marketingowców - wszystko w imię jak największej sprzedaży. TWI właśnie robi łachę i zdradza swoim graczom to o czym nie mowili prasie. Ale Polakowi zawsze mało i zawsze lubi pomarudzić...
4.
Posted by Wawer 2010-08-27 18:24
Fajny news ale te filmiki są na cały ekran... Nie lepiej je schować, żeby cały post otwierał się po kliknięciu?
A w ogóle na sajcie jest problem z ilością newsów na stronie głównej. Jak się dużo dzieje newsy po dwóch dniach trafiają na kolejne strony, gdzie raczej mało osób zagląda.
5.
Posted by Apos 2010-08-27 18:34
O własnie, dobrze że o tym Wawer przypomniał. Wczoraj rozmawialiśmy własnie na ten temat - przy wysypie newsów, niektóre szybko mogą zniknąć z głównej zepchnięte przez inne. Plus fakt, że pojedyńczy news zajmuje za dużo miejsca "na głównej".
6.
Posted by IgraSov 2010-08-27 19:33
No bo oczywiście jak się przez długi okres nic nie działo na stronie to teraz jak Heroes of Stalingrad się zbliża to wysyp newsów jest.
7.
Posted by Apos 2010-08-27 19:43
To może czas pomyśleć nad modernizacją serwisu co? ;)
8.
Posted by Mati 2010-08-27 19:49
Newsy, w których są filmiki z youtuba można skrócić bo nie potrzeba używać do tego htmla - nie wiem czemu tego nie zrobiono? Do innych niestety trzeba (a jeśli nie to nic mi o tym nie wiadomo i niech jakiś techniczny mnie poprawi) i zmniejszyć ich objętości się nie da.
9.
Posted by Apos 2010-08-27 19:59
Zawsze można użyć funkcji more
10.
Posted by krv[PL] 2010-08-27 20:18
@Apos
"a ilu producentów wielkich korporacji jak EA, IT, Codemasters" tylko ze tipwire nie sa ani wielcy ani korporacja... w sumie to ro2 jest dla nich szansa na wymianke fur i rozwoj firmy... bo nie sadze zeby ro1/kf im na ferrarki i super domy zarobily ;) wiem wiem dostali banke papiera na poczatek, ale chyba ze steamem musieli sie dzielic i napewno cos odpalic na poczatek, zreszta ro nigdy do drogich gier nie nalezala.. ro sprzedali 400k kopii srednia 20 baksow (jezeli rzeczywiscie to jest srednia) daje 8baniek(co do kf danych nie mam) przez 5 lat firme ktora musi inwestowac wyzywic pracownikow inwestowac w silniki/przyszlosc jakies oszalamiajacej kwoty nie daje(zreszta tak jak mowie ciekawe jak sie musieli ze stemem podzialkowac)
wiec to jest ich obowiazek ze rozmawiaja ze scena bo tylko i wylacznie dzieki NAM maja to co maja... kolesia ktorzy na silniku 2,5 ut tlucza w ta gre od 5 lat.. dziekuje
11.
Posted by Mati 2010-08-27 20:43
Apos, w html nie zadziała, pisałem właśnie o tym.
12.
Posted by Wawer 2010-08-27 23:24
TWI zarobili na pewno sporo na KF.
Co do stronki - może trzeba pomyśleć nad modernizacją bo RO HoS tuż tuż a chyba wszystkim użytkownikom zależy na tym, by właśnie ten portal był najpopularniejszy również przy okazji kolejnej odsłony gry.
13.
Posted by BartBear_[PL] 2010-08-28 09:39
@Wawer
Człowiek jest zwierzęciem stadnym myślącym kolektywnie, jeżeli słońce mocno grzeje i wymyślisz sobie że może by pójść na basen to bądź pewny że 50 innych osób też tak pomyślało...i to przed Tobą; jeżeli pomyślałeś że nadchodzi RO: HoS i trzeba modyfikować sajt (tzn. niech to zrobią a ja pogrymaszę że mogło być lepiej) to.... Reasumując myśl spóźniona o jakieś ~2 miesiące