Wiadomości :: Zmiany w grze :: Nowa aktualizacja gry już w czwartek 27 lipca!
Author: Tripwire
Submitted by: Goral   Date: 2006-07-21 11:52
Comments: (8)   Ratings:
 
Average members rating (out of 10) : Not yet rated   
Votes: 0
Tripwire jest szczęśliwe mogąc zapowiedzieć naszą następną darmową aktualizację do Red Orchestra: Ostfront 41-45, spodziewana jest w następny czwartek, 27 lipca, będzie sciągana automatycznie przez Steam. To jest następna z naszych planowanych serii darmowych aktualizacji do gry.
 

Krótkie podsumowanie jej zawartości:
- wydanie nowej mapy - "Lyes Krovy". Jest to brutalna zwarta walka Niemców zabunkrowanych i okopanych na swoich pozycjach w lesie w Północnej Rosji, w lecie 1944. Sowieckie siły nacierają na silnie ufortyfikowane pozycje, kiedy Niemcy walczą ciężko aby je utrzymać. To szybko stanie się testem siły zespolów.
- wydanie nowego systemu broni - granaty dymne. Wspominaliśmy o tym na forach... na niektórych mapach, dowódca polowy będzie posiadał granaty dymne zamiast normalnych, które mogą zostać użyte dla stworzenia szybkiej osłony dla drogi natarcia, lub chwilowego oślepienia obrony. Uważamy, że dobre użycie dymu może zmienić sytuację taktyczną!
- przeładowania czołgów: posłuchaliśmy żądań i zmieniliśmy przeładowania czołgów więc teraz możecie wybierać następną partię do ładowania bez konieczności przeładowania. Szybciej, bardziej realistycznie i bardziej intuicyjne.
- warunki zwycięstwa zmieniają się w zależności od sytuacji, dzięki czemu nie będzie więcej sytuacji "No Decisive Victory".
- zbiorowe poprawki, zawierające poprawkę od Creative Labs dla VOIP z EAX, żadnych więcej graczy "odbijających" dźwięki podczas czołgania się i brak "telefragowania" kiedy gracz zmienia pozycję.
 
Nowości:
LvesKrovy - nowa mapa "piechotna" zapewniająca walkę wręcz w okopach i lesie.
Granaty dymne
Nieco zmieniony interfejs gry, tak aby ułatwić wejście do gry nowym graczom.
 
Zmiany:
Załączenie aktualizacji UT2004 3369 dla podniesienia wydajności serwera i CPU klienta. Log 3369 możecie znaleźć tutaj: http://www.unrealtournament.com/news/viewbd8c.html?id=2988 NOTKA: Nie wszystkie zmiany z 3369 zostały załączone, tylko te wymagane w RO.
Nowy system przeładowania w czołgu &񗝃 system ten pozwala na wybranie następnej partii, która będzie załadowana po wykorzystaniu aktualnej. Ten system bardziej odwzorowuje prawdziwe funkcjonowanie działa/amunicji czołgu z tamtego okresu, wyeliminowano "podwójny czas przeładowania" pojawiający się gdy gracz musi czekać dopóki obecnie używany typ amunicji zostanie przeładowany, przed przełączeniem na inny.
Nowe warunki zwycięstwa (usunięcie zakończenia rundy &񗝌Bez zdecydowanego zwycięstwa&񗝍) &񗝃 ta zmiana była żądana przez graczy i klany/ligi. Rundy nie będą więcej kończyć się sytuacją bez rozstrzygnięcia, jeśli żadna ze stron nie zdobędzie wszystkich obiektów w wyznaczonym czasie. Zamiast tego, gra wybierze zwycięzcę według następujących kryteriów w podanej kolejności: która ze stron ma w posiadaniu więcej obiektów, która ze stron ma większą całkowitą liczbę punktów i której stronie pozostało więcej posiłków.
Tablica wyników została wzbogacona o dodatkowe informacje zawierające całkowity wynik drużyny, liczbę obiektów w posiadaniu danej drużyny i o czas pozostały do końca rundy.
Obiekty na mapach zostały podzielone na główne (wymagane) i drugorzędne, aby mieć jasność co gracze powinni atakować/bronić.
Zmieniono kolor tekstu na &񗝎czacie&񗝍, więc będą to mniej jaskrawe i bardziej czytelne kolory.
Na początku gry pojawiać się będzie wskazówka dotycząca widoku i gry z &񗝎3 osoby&񗝍.
Poprawiono ruchy tułowia gracza w widoku z &񗝎3 osoby&񗝍 podczas czołgania. Górna część ciała będzie bardziej przylegać do terenu dzięki czemu gracze używający widoku &񗝎3 osoby&񗝍 będą mniej wystawieni na strzały graczy używających widoku z &񗝎1 osoby&񗝍.
Gracze w &񗝎3 osobie&񗝍 poczują się teraz lepiej w starciach z graczami w &񗝎1 osobie&񗝍.
 
Poprawki:
Nowy domyślny sterownik dźwięku do Creative Labs. Powinno to naprawić problem systemu VoIP w ustawieniach sprzętowych dźwięku 3D lub systemu EAX.
Poprawiono błąd odbijania się od czołgających się graczy (komplikowało to ataki bronią białą).
Poprawiono problem, gdzie można się było "telefragować" przez szybką zmianę czołganie-chód i kucnięcie-chód.
Poprawiono graficzne błędy, gdzie pojawiały się czerwone kwadraty po obryzganiu krwią.
Poprawiono dziurę, gdzie dowódcy mogli wezwać wsparcie artyleryjskie na pozycję zaznaczona w poprzedniej rundzie.
 
Źródło: http://www.redorchestragame.com
Tłumaczenie: cyper