Wiem, że wszyscy siedzicie jak na szpileczkach czekając na jakieś info o nowej Red Orchestrze.
Zatem dodaję tu coś nowego aby pobudzić wasz apetyt.
Kilka świeżutkich obrazków prosto z pola walki od studia Tripwire Interactive.
Wiadomo już, że w prawym dolnym rogu będziemy mieli mini-mapkę, która będzie
pokazywała pozycje naszych żołnierzy oraz cele jakie mamy do wykonania.
Znacznie poprawiony został system balistyczny, natomiast nowością w drugiej części jest
system penetracji pocisków dzięki czemu będą one przelatywały przez przeszkody tak,
jak wyglądałoby to w rzeczywistości, przez co nie uchroni już nikogo bielizna czy ciuchy
wywieszone na lince przed domem lub jakieś inne przedmioty.
W końcu będzie można w normalny sposób przeskakiwać przez płoty, wyskakiwać przez
okna czy wskakiwać na jakieś przeszkody a nie jak to było w jedynce sprint+padnij.
Poprawki dotyczyć będą również rozkładania MG i celowania z niego.
Obracać będziemy mogli karabinem tak jak w rzeczywistości pozwalałby nam na to dwójnóg.
ciąg dalszy nastąpi...