Wiadomości :: RO 2: Heroes of Stalingrad :: Something BIG, something to rumble - Pojazdy
Author:
Submitted by: Apos   Date: 2010-09-02 16:13
Comments: (11)   Ratings:
 
Average members rating (out of 10) : Not yet rated   
Votes: 0
Stało się! Niepotwierdzone, nieoficjalne informacje o pojazdach w RO stały się prawdą. Tripwire odważnie oraz szczegółowo na łamach serwisu rockpapershotgun informuje o nowościach, które czekają w Heroes.




Czołgi oraz ich wnętrza będą dokładnie odwzorowane, na podstawie planów, schematów oraz prywatnego researchu przeprowadzonego przez studio. Takie lementy czołgu jak układ zawieszenia, wieża, optyka, działo, silnik czy zbiornik paliwa będzie mógł ulec uszkodzeniu. Odbije się to oczywiście na możliwościach bojowych czołgu. Będzie możliwe również zabicie załoganta celnym strzałem.
Siedząc we wnętrzu czołgu będziemy mogli obserwować z pierwszej osoby pracę załogi. Długo oczekiwana animacja zmiany funkcji w czołgu zagości w HoS'ach, a teleportowanie pomiędzy stanowiskiem kierowcy oraz celowniczego podczas jazdy odchodzi do lamusa. Na koniec dodam że wszelkie włazy, peryskopy oraz wizjery będą użyteczne dla załogi.





Tripwire nie ukrywa, że czołgiści w Heroes będą musieli wykazać się nie lada sprytem oraz umiejętnosciami wspólpracy z piechotą. Za każdym rogiem może czekać na nich piechociarz z wiązką granatów przeciwpancernych bądź operator karabinu przeciwpancernego schowany na piętrze budynku. Piechota na mapach zurbanizowanych będzie miała szanse zajścia oddziału pancernego z boku czy zastawiania pułapek.



Problemem z którym borykał się prawie każdy czołgista z RO:O były kradzieże czołgów bądź poziom innych graczy, który pozostawiał wiele do życzenia i chciałoby się powiedzieć, że lepszy byłby bot niż żywy graczy. Heroes wprowadza system rezerwowania czołgów oraz załogi kontrolowanej przez sztuczną inteligencję. Gracz będzie mógł wybrać którym czołgiem chce walczyć oraz czy życzy sobie zaprosić kogoś więcej, czy woli grać z komputerową załogą. Po starcie rundy gracze będą spawnować się od razu w czołgu gotowi do walki. Nieobsadzone przez graczy role będą wypełnione przez załogę kontrolowaną przez AI. Gracz będzie mógł w dowolnej chwili zastępować bota i zadecydować czy chce grać jako kierowca, celowniczy, dowódca itp. Którąkolwiek z roli które wybierze zawsze będzie miał decydujący głos gdzie jego czołg ma pojechać lub gdzie strzelać. To co budzi kontrowersje jest informacja, że tankista nie będzie mógł opuścić swojego pojazdu. Gdy zginie będzie odradzać się ponownie w swoim czołgu. Gdy zginie jeden z załogantów AI jego brak będzie można uzupełnić w supply depo.





Z względu na dużą złożoność modeli, animacji pojazdów w dniu premiery do naszej dyspozycji zostaną oddane: T-34/76 oraz Panzer IV. Dwa kolejne czołgi oraz pojazdy piechoty (wraz z nowymi mapami) zostaną dodane krótko po premierze jako darmowy upgrade. Tripwire nie zamierza wydawać żadnych płatnych DLC, które miałby odbicie na gameplayu.





Z udostępnionych nowych zdjęc możemy wywnioskować, że drugim remakiem z RO:O będzie Fallen Heroes.





Na zakończenie zapraszam do obejrzenia pierwszego oficjalnego trailera Heroes Of Stalingrad, który został opublikowany na serwisie gametrailers.com