|
Fall Barbarossa c.d....
|
|
|
|
|
Towarzysze, ojczyzna informuje Was, iż zbliżająca się wojna jest nieunikniona. Data kiedy to nastąpi nie jest jeszcze znana, ale na pewno nie będą to długie tygodnie oczekiwań. Nasz wywiad zdobył również garść informacji n.t. nadchodzącej kampanii:
- obejmuje lata 41-45
- trwa 16 tygodni lub do zdobycia jednej ze stolic (Berlin lub Moskwa)
- w jednym tygodniu będą rozgrywane cztery bitwy, których wynik będzie miał wpływ na kolejny tydzień walk
- bitwa będzie rozgrywana na jednej mapie (która przypada atakowanemu sektorowi na mapie strategicznej) określoną liczbę rund
- mapa strategiczna, będzie odzwierciedlać aktualny stan wojny
- mapy (standardowe oraz customowe), które zostaną użyte w kampanii będą przygotowywane pod aktualny tydzień walk
- sztab będzie za każdym razem decydował, jaką broń i pojazdy zakupuje na bitwę, lecz idea map pozostanie nienaruszona (mapy typu infantry pozostaną mapami bez pojazdów etc.)
- od sztabu również będzie zależeć, gdzie będą następować kolejne ruchy wojsk (bitwy)
- lista dostępnych czołgów oraz pojazdów będzie znacznie bogatsza niż w podstawowej wersji RO
- hierarchia wojskowa, podział na dywizje oraz nagrody dla najlepszych żołnierzy w postaci medali
- porządku będzie pilnować powołany Sąd Wojenny
Początek walk niedoświadczonych i niezgranych żołnierzy zawsze powodował kłopoty, aby temu zapobiec na pierwszą edycję kampanii zostaje powołanych dwóch generałów, doświadczonych dowódców oraz wprawionych w wielu bojach klanowych:
po stronie Allies, General-Major Highwayman
po stronie Axis, GeneralMajor Heniu
Miejmy nadzieję, że pod ich rządami, doczekamy się wspaniałych żołnierzy, sprytnych podoficerów oraz przebiegłych oficerów.
Więcej informacji na forum.
Przed chwilą został przetestowany server, test zakończył się pomyślnie. Miło było zobaczyć, że na próbnym alarmie nocnym stawiło się aż tylu chętnych. Udało się rozegrać już próbny mecz i zapewne każdy grający miał przedsmak zapowiadającej się dobrej zabawy. Dziękujemy Fsq za udostępnienie servera teamspeaka.
Ponieważ rozgrywki Custom Cup kończą się prosi się klany, aby sporządziły listę chętnych i podzielili się na Axis i Allies. Należy mieć jednak na uwadze fakt, aby teamy były równe. W przypadku nierównych teamów bileciki zostaną rozdane losowo. Termin do końca tego tygodnia czyli 06.07.2008.
Listy należy przesyłać do : Aposa bądź Wawera.
Nieklanowiczów prosimy o cierpliwość, zapisy rozpoczną się gdy tylko ruszymy z forum.
Z mapowiska można już zassysssać przygotowany na tą okazję mutator : http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=maps&mtype=&fl=&sch=&page=1&part=mutator
Nazwa mutatora : fallbarbarossa_vehicle_pack
|
|
|
|
|
|
Operacja Fall Barbarossa
|
|
|
|
|
Achtung !!! Achtung !!! Achtung !!!
I ty możesz stać się bohaterem Związku Radzieckiego, otrzymać pochwałę od dowódcy za dzielną postawę na polu walki, rzucać się na wrogie karabiny maszynowe, pokazać na co Cię stać, zostać wzorem dla innych. A może jednak wolisz starannie dopracowaną niemiecką maszynerię, precyzję i ordung ?? Nic prostszego, wkrótce będziesz miał możliwość wyboru.
Po rozgrywkach Custom Cup rozpocznie się bowiem tajna operacja mająca na celu zebranie ludków z naszej sceny i rozpoczęcie kampanii. Naszym celem przede wszystkim jest zabawa w wojsko (medale , awanse, dowódcy, adiutanci, stratedzy, szara piechota i wiele innych). Projekt przewiduje walki w systemie 16vs 16, ale nie oznacza to wcale, że przy większej liczbie zainteresowanych grać będą wciąż te same osoby.
Projekt jest wzorowany na'Iron Crescendo', do którego głównie mają dostęp zaproszone klany. Rozgrywka będzie bazować na systemie, który już od 2,5 roku sprawdza się na zachodzie. Zostanie on dodatkowo odświeżony oraz lepiej zbalansowany. Gra godzi między sobą takie elementy jak grywalność, dobrą zabawę oraz realizm historyczny; aby każdy znalazł dla siebie miejsce.
Każdy zainteresowany zostanie zrekrutowany do jednej z armi: Axis bądź Allies i dołączony później do dywizji. Będzie podlegał rygorom nałożonym przez przełożonych, walcząc dzielnie może liczyć na pochwałę, dodatkową porcję grochówki czy przepustkę. Żołnierze wyróżniający się odwagą na polu walki nie pozostaną niezauważeni.
Projekt nie jest tworzony pod walki klanowe. Nie ma możliwości zapisania całego klanu do jednej strony konfliktu - klanowicze muszą zostać podzieleni. Wszyscy chętni są mile widziani.
Każda z map na których przyjdzie walczyć będzie inna w stosunku do oryginalnej. To dowódcy będą decydować jaki sprzęt zostanie użyty, lecz wszystko będzie miało swoje limity (posiłki) oraz całość ma swoje odwzorowanie historyczne.
Na chwilę obecną do sztabu potrzebny jest :
- korespondent wojenny (newsman/grafik) - kontakt > Apos
Oficjalne forum projektu ruszy niebawem, wtedy będzie możliwość bliższego poznania szczegółów, dopisania się już do jakiejś z armii, niemniej jednak zależy nam na wyrażeniu Waszej opinii o tym projekcie jak również ilu z was chciałoby w coś takiego się pobawić - piszcie więc co Wy na to.
Do zobaczenia gdzieś na froncie
|
|
|
|
|
|
Maparea:
|
|
|
|
|
Last added | | Last downloaded | | Most popular |
| | | | |
|
|
|
|
|
|
|
Wyniki z meczy
|
|
|
|
|
[*] 2011-05-02
Osama bin Laden : 0
vs
Navy SEALs : 1
RO:Ladder 2010-12-14
team enclave : 6
vs
{RL} Russian Legion : 2
RO:Ladder 2010-12-09
Full Metal Jacket : 0
vs
team enclave : 8
RO:Ladder 2010-12-05
team enclave : 8
vs
Legion->(x.x) : 0
RO:Ladder 2010-11-29
3rd Shock Army : 2
vs
team enclave : 6
|
|
|
|
|
|
Purchase this game!!!
|
|
|
|
|
Cenega - 12,45 PLN
Steam - €9,99
|
|
|
|
|
|
Links :
|
|
|
|
|
Our Button:
Toplist RO:
Other sites:
Servergame sponsor:
|
|
|
|
|
|
|