Wiadomości z targów Game Developers Conference

Po zakończonych już targach Game Developers Conference mamy nowe screeny oraz informacje o Heroes of Stalingrad.
Dalej niestety nie znamy dokładnej daty premiery gry, ale na pewno już niedługo poznamy tę jakże oczekiwaną datę.



>> Galeria Aposa z nowymi screenami <<

Tutaj mamy pełną treść oficjalnego newsa z GDC 2010.


Tłumaczenie najistotniejszych informacji:
Tak jak zapowiadaliśmy Tripwire Interactive udostępniło więcej informacji na temat zbliżającego się sequela Red Orchestry.
Nie jest co prawda to czego się spodziewaliśmy najbardziej - ingame video, ale jak samo studio stwierdziło że tym razem mają
czas na wydanie nowej gry bez kompromisów. Mowa tu o Killing Floor, który przez rok od premiery musiał być rozbudowywany
oraz dorobił się wielu nowych broni czy map. Odbiło się to oczywiście na niskich początkowych ocenach tytułu, ale czas pokazał,
że wysiłki TWI nie poszły na marne. Killing Floor w 2009 zdobył miano gry oraz rozszerzenia roku w/g głosowania na VoodooExtreme.

Heroes Of Stalingrad ma być majstersztykiem i nie trudno się temu dziwić. Dla fanów RO i nie tylko szykuje się niemała rewolucja.
Po pierwsze szczegóły i dbałość o detale. Na potrzeby mapy Grain Elevator, która została przestawiona na GDC, TWI odwiedziło w 2007 roku Rosję.
Jak deklarują, byli jednymi z pierwszych osób zza zachodniej granicy, którzy wkroczyli na teren tej historycznej budowli,
po opuszczeniu go przez wojska niemieckie 60 lat temu.

Po drugie w nowym RO nie powinniśmy się nudzić. Countdown (Odliczanie) ma być połączeniem pełnej akcji trybu gry z realizmem,
czyli tym z czego Tripwire słynie. Naszym zadaniem będzie m.in. zdobywanie terenów wroga, wysadzanie celów taktycznych
oraz zajmowanie i utrzymywanie ważnych miejsc w określonym czasie. I to wszystko na jednej mapie! Co najciekawsze, na każde z zadań
będziemy mieli do dyspozycji tylko jedno życie (ah, ten realizm). Możemy tu powiedzieć o rozbudowanym gameplay'u z Counter-Strike'a
gdzie po śmierci trzeba było czekać do końca rundy i wszystko zaczynało się od nowa. W Countdown po śmierci członków drużyny
atakującej gracze zamieniają się stronami. Jeżeli agresor wygra, wybijając team broniący lub wykona zadania,
akcja toczy się dalej na innej części mapy gdzie otrzymujemy nowe zadania. Przypomina to progresję map z Team Fortress 2.

Kolejnym nowym trybem rozgrywki i chyba najbardziej interesującym jest Multiplayer Campaign (Kampania Multiplayer).
MC ma przypominać gigantyczną mapę podzieloną na pola, po której będą znaczone ruchy wojsk jak w grze planszowej
Risk tłumaczy TWI (moim zdaniem nazwy Fall Barbarossa albo Iron Crescendo powinny być odpowiedniejszymi).
Każdy sektor będzie przedstawiać kolor armii do której należy. Po wygranej kolor sektora ma zmieniać się na kolor armii zwycięskiej.
My czyli gracze, będziemy decydować do której armii wstąpimy oraz jak przebiegnie rozgrywka. Brzmi znajomo?

Weteranów Red Orchestry nie spotka rozczarowanie. Po fali krytyki studia przez fanów na temat radaru,
trybu relaxed realism oraz innych wspomagaczy - Tripwire uspokaja i używa delikatniejszych stwierdzeń.
Musi leżeć gdzieś balans pomiędzy realistycznym do bólu symulatorem pola walki, a pełnym akcji shooterem.
TWI nie ma zamiaru pójść za panującym trendem i uprościć grę, dlatego że wtedy ta gra nie byłaby Red Orchestrą,
a kolejnym Modern Warfare. W nowym RO będą pojawiać się dodatkowe informacje dla początkujących graczy,
które mogą zostać wyłączone w każdym momencie. Ma to zapobiec szybkiej rezygnacji większości zainteresowanych grą.
Tripwire w tym punkcie wspomina premierę jedynki, kiedy to znaczna część osób nie potrafiąca rozgryźć sterowania oraz zasad gry
i zrezygnowała z niej. Osoby, które przełamały pierwsze lody i zaprzyjaźniły się z Red Orchestrą, w pełni doceniły wszystkie jej zalety.
Ma to pomóc w przeciągnięciu na ciemną stronę mocy zagubionych owieczek, które teraz pałętają się po tych wszystkich 'Polach Bitew'.
Tripwire stwierdziło też, że HoS nie potrzebuje radaru/minimapy tylko mądrze i realistycznie przedstawionego systemu HUD.
Ma on przypominać system ze starych symulatorów lotów, gdzie byliśmy informowani o rzeczach o których wiemy, możemy je wyczuć, ale nie widzimy ich aktualnie.

Tytułowi Bohaterowie... bo bez nich ten art nie może się obyć. Czym mają być? Pozostaje to jeszcze tajemnicą, ale TWI zapewnia już dziś,
że nie będzie to miało związku z gigantycznym nabijaniem EXP'a, robieniem durnych wyzwań oraz nadprzyrodzonymi zdolnościami Chucka Norrisa.
Mowa tu raczej o rozwoju żołnierza oraz wyróżnianiu najlepszych. To właśnie dla najlepszych z nich ma być zarezerwowany tytuł Bohatera.
Nasz Heros ma być pełen blizn, otarć na wypłowiałym mundurze, gołym okiem ma odróżniać się od rekruta. Jego broń będą zdobić rysy wojny.
Brzmi interesująco! Dociekliwi powinni obejrzeć Cross Of Iron. Ponoć Steiner, postać z filmu jest prototypem HoS'owego bohatera.

Wspomniano również o kampanii dla jednego gracza, ale w obecnej fazie dla Tripwire najbardziej liczy się złożenie tych wszystkich elementów
układanki do kupy i stworzenie realistycznego i pełnego akcji multiplayera. Nie potwierdzono natomiast kwietniowej daty premiery HoS'a ani żadnej innej.
Na razie nie dostaliśmy też żadnej informacji dot. pojazdów w grze, a każda informacja na ten temat jest dementowana. Potwierdza to, że chłopaki mają jeszcze wiele przed sobą.

Nam pozostaje czekać na... betę! Tak, TWI przygotowuje dużą kampanię marketingową, wiele nowych informacji, materiałów video oraz beta testy Red Orchestry o których oczywiście będziemy informować.


Tłumaczył: Apos.

New in forums :
2011-09-09 19:28 Linia frontu :: Serwery Red Orchestra :: RO2 ranked server: tea... (3)
2011-09-08 20:19 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Recoil: RO:O vs RO2 vs... (11)
2011-09-08 17:52 Różności :: Historia - Front wsch... :: Wieczny konkurs II (2054)
2011-09-07 15:06 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Wrażenia z betatestów ... (71)
2011-09-07 12:55 Polish Cup :: Klany :: Nowy polski klan .:*Bi... (15)
2011-09-06 23:23 Linia frontu :: Serwery Red Orchestra :: Zapraszam na serwer RO... (5)
2011-09-05 13:38 Żołnierze :: Ogłoszenia rekrutacyj... :: 1stCav eSport Club - R... (0)
2011-09-05 13:19 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Potrzebna pomoc techn... :: Niewidoczne serwery (p... (1)
2011-09-05 07:19 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Potrzebna pomoc techn... :: Niewidoczne serwery (3)
2011-09-04 11:16 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Między nami żołnierzami :: Ogólne wrażenia z gry (464)
2011-09-03 20:47 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Potrzebna pomoc techn... :: Brak zakładki Internet. (0)
2011-09-03 20:27 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Polskie klany w RO HoS (26)
2011-09-03 19:07 Różności :: Hyde Park :: Fabularyzacja meczu kl... (3)
2011-09-03 16:21 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Potrzebna pomoc techn... :: Sprzęt (17)
Recent addition comments:
2011-09-09: "RO2 Beta: Patch wydany!" :: se.bool
2011-09-09: "Polscy gracze - łączcie się!" :: ufo_has_landed_!
2011-09-08: "Ogłoszenia duszpasterskie" :: Haratacz
2011-09-05: "Upgrade do wersji DDE" :: ufo_has_landed_!
2011-09-04: "Pierwszy update do RO2 dostępny dzisiaj" :: marcinz
2011-09-03: "RO 2 Beta - kolejny gameplay" :: Heniu
2011-08-31: "Komputer Świat GRY EXTRA" :: duumek
2011-08-30: "Wiadomości z frontu: Premiera, zapowiedzi oraz achievementy" :: prezestomek
2011-08-30: "Start bety DDE już jutro!" :: Heniu
2011-08-29: "Relacja z bety RO2, opowiada Wawer" :: Logan
2011-08-29: "Wyślij facjate do Rising Storm" :: Major Konig
2011-08-27: "Lipcowy gameplay w jakości HD" :: Nikitycz
2011-08-27: "Kolejne materiały" :: Shock
2011-08-25: "Artyleria, czołgi i anti-tank" :: ufo_has_landed_!
2011-08-25: "Trailer RO2 - 100% gry" :: ufo_has_landed_!
Recent addition pages :
RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO2 Beta: Patch wydany! (2011-09-09)
Mecze, Turnieje oraz Ligi :: Polscy gracze - łączcie się! (2011-09-08)
RedOrchestra.Pl :: Ogłoszenia duszpasterskie (2011-09-07)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Upgrade do wersji DDE (2011-09-03)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Pierwszy update do RO2 dostępny d... (2011-09-03)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO 2 Beta - kolejny gameplay (2011-09-02)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Start bety DDE już jutro! (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Wiadomości z frontu: Premiera, za... (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Komputer Świat GRY EXTRA (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Wyślij facjate do Rising Storm (2011-08-28)
Recent addition polls :

Jaką wersję RO2 kupisz ?
Wersję normalną na Steam w przedsprzedaży
Wersję Digital Deluxe Edition na Steam w przedsprzedaży
Wersję normalną Cenegi
Edycję kolekcjonerską Cenegi

View results   View all polls

Maparea:
Last added Last downloaded Most popular
  
Gallery :
Of week:


Random:

Kompanijna kapela pepeszowych...
More...
Wyniki z meczy
[*] 
2011-05-02
 Osama bin Laden : 0
vs
 Navy SEALs : 1


RO:Ladder 
2010-12-14
 team enclave : 6
vs
 {RL} Russian Legion : 2


RO:Ladder 
2010-12-09
 Full Metal Jacket : 0
vs
 team enclave : 8


RO:Ladder 
2010-12-05
 team enclave : 8
vs
 Legion->(x.x) : 0


RO:Ladder 
2010-11-29
 3rd Shock Army : 2
vs
 team enclave : 6

Minutes...
Murphy's Laws of Combat:
Mines are equal opportunity weapons.
Polls :

Jaką wersję RO2 kupisz ?
Wersję normalną na Steam w przedsprzedaży
Wersję Digital Deluxe Edition na Steam w przedsprzedaży
Wersję normalną Cenegi
Edycję kolekcjonerską Cenegi

View results   View all polls

Online :
0 member(s), 45 guest(s) :
Purchase this game!!!

Cenega - 12,45 PLN

Steam - €9,99
Links :
Our Button:
Red.Orchestra.pl
Toplist RO:
Red Orchestra Topsites
Other sites:
Red Orchestra - oficial game website
RO [HU]
RO [BR]
RO [DE]
RO [NL]
RO [SK]
RO [ES]
RO [RU]

Mare Nonstrum
Darkest Hour
Carpathian Crosses

Day of Defeat .pl
Counter-Strike.pl


Servergame sponsor:
aster.pl