Po zako�czonych ju� targach Game Developers Conference mamy nowe screeny oraz informacje o Heroes of Stalingrad.
Dalej niestety nie znamy dok�adnej daty premiery gry, ale na pewno ju� nied�ugo poznamy t� jak�e oczekiwan� dat�.




>> Galeria Aposa z nowymi screenami <<
Tutaj mamy pe�n� tre�� oficjalnego newsa z GDC 2010.
Dalej niestety nie znamy dok�adnej daty premiery gry, ale na pewno ju� nied�ugo poznamy t� jak�e oczekiwan� dat�.




>> Galeria Aposa z nowymi screenami <<
Tutaj mamy pe�n� tre�� oficjalnego newsa z GDC 2010.
T�umaczenie najistotniejszych informacji:
Tak jak zapowiadali�my Tripwire Interactive udost�pni�o wi�cej informacji na temat zbli�aj�cego si� sequela Red Orchestry.
Nie jest co prawda to czego si� spodziewali�my najbardziej - ingame video, ale jak samo studio stwierdzi�o �e tym razem maj�
czas na wydanie nowej gry bez kompromis�w. Mowa tu o Killing Floor, kt�ry przez rok od premiery musia� by� rozbudowywany
oraz dorobi� si� wielu nowych broni czy map. Odbi�o si� to oczywi�cie na niskich pocz�tkowych ocenach tytu�u, ale czas pokaza�,
�e wysi�ki TWI nie posz�y na marne. Killing Floor w 2009 zdoby� miano gry oraz rozszerzenia roku w/g g�osowania na VoodooExtreme.
Heroes Of Stalingrad ma by� majstersztykiem i nie trudno si� temu dziwi�. Dla fan�w RO i nie tylko szykuje si� niema�a rewolucja.
Po pierwsze szczeg�y i dba�o�� o detale. Na potrzeby mapy Grain Elevator, kt�ra zosta�a przestawiona na GDC, TWI odwiedzi�o w 2007 roku Rosj�.
Jak deklaruj�, byli jednymi z pierwszych os�b zza zachodniej granicy, kt�rzy wkroczyli na teren tej historycznej budowli,
po opuszczeniu go przez wojska niemieckie 60 lat temu.
Po drugie w nowym RO nie powinni�my si� nudzi�. Countdown (Odliczanie) ma by� po��czeniem pe�nej akcji trybu gry z realizmem,
czyli tym z czego Tripwire s�ynie. Naszym zadaniem b�dzie m.in. zdobywanie teren�w wroga, wysadzanie cel�w taktycznych
oraz zajmowanie i utrzymywanie wa�nych miejsc w okre�lonym czasie. I to wszystko na jednej mapie! Co najciekawsze, na ka�de z zada�
b�dziemy mieli do dyspozycji tylko jedno �ycie (ah, ten realizm). Mo�emy tu powiedzie� o rozbudowanym gameplay'u z Counter-Strike'a
gdzie po �mierci trzeba by�o czeka� do ko�ca rundy i wszystko zaczyna�o si� od nowa. W Countdown po �mierci cz�onk�w dru�yny
atakuj�cej gracze zamieniaj� si� stronami. Je�eli agresor wygra, wybijaj�c team broni�cy lub wykona zadania,
akcja toczy si� dalej na innej cz�ci mapy gdzie otrzymujemy nowe zadania. Przypomina to progresj� map z Team Fortress 2.
Kolejnym nowym trybem rozgrywki i chyba najbardziej interesuj�cym jest Multiplayer Campaign (Kampania Multiplayer).
MC ma przypomina� gigantyczn� map� podzielon� na pola, po kt�rej b�d� znaczone ruchy wojsk jak w grze planszowej
Risk t�umaczy TWI (moim zdaniem nazwy Fall Barbarossa albo Iron Crescendo powinny by� odpowiedniejszymi).
Ka�dy sektor b�dzie przedstawia� kolor armii do kt�rej nale�y. Po wygranej kolor sektora ma zmienia� si� na kolor armii zwyci�skiej.
My czyli gracze, b�dziemy decydowa� do kt�rej armii wst�pimy oraz jak przebiegnie rozgrywka. Brzmi znajomo?
Weteran�w Red Orchestry nie spotka rozczarowanie. Po fali krytyki studia przez fan�w na temat radaru,
trybu relaxed realism oraz innych wspomagaczy - Tripwire uspokaja i u�ywa delikatniejszych stwierdze�.
Musi le�e� gdzie� balans pomi�dzy realistycznym do b�lu symulatorem pola walki, a pe�nym akcji shooterem.
TWI nie ma zamiaru p�j�� za panuj�cym trendem i upro�ci� gr�, dlatego �e wtedy ta gra nie by�aby Red Orchestr�,
a kolejnym Modern Warfare. W nowym RO b�d� pojawia� si� dodatkowe informacje dla pocz�tkuj�cych graczy,
kt�re mog� zosta� wy��czone w ka�dym momencie. Ma to zapobiec szybkiej rezygnacji wi�kszo�ci zainteresowanych gr�.
Tripwire w tym punkcie wspomina premier� jedynki, kiedy to znaczna cz�� os�b nie potrafi�ca rozgry�� sterowania oraz zasad gry
i zrezygnowa�a z niej. Osoby, kt�re prze�ama�y pierwsze lody i zaprzyja�ni�y si� z Red Orchestr�, w pe�ni doceni�y wszystkie jej zalety.
Ma to pom�c w przeci�gni�ciu na ciemn� stron� mocy zagubionych owieczek, kt�re teraz pa��taj� si� po tych wszystkich 'Polach Bitew'.
Tripwire stwierdzi�o te�, �e HoS nie potrzebuje radaru/minimapy tylko m�drze i realistycznie przedstawionego systemu HUD.
Ma on przypomina� system ze starych symulator�w lot�w, gdzie byli�my informowani o rzeczach o kt�rych wiemy, mo�emy je wyczu�, ale nie widzimy ich aktualnie.
Tytu�owi Bohaterowie... bo bez nich ten art nie mo�e si� oby�. Czym maj� by�? Pozostaje to jeszcze tajemnic�, ale TWI zapewnia ju� dzi�,
�e nie b�dzie to mia�o zwi�zku z gigantycznym nabijaniem EXP'a, robieniem durnych wyzwa� oraz nadprzyrodzonymi zdolno�ciami Chucka Norrisa.
Mowa tu raczej o rozwoju �o�nierza oraz wyr�nianiu najlepszych. To w�a�nie dla najlepszych z nich ma by� zarezerwowany tytu� Bohatera.
Nasz Heros ma by� pe�en blizn, otar� na wyp�owia�ym mundurze, go�ym okiem ma odr�nia� si� od rekruta. Jego bro� b�d� zdobi� rysy wojny.
Brzmi interesuj�co! Dociekliwi powinni obejrze� Cross Of Iron. Pono� Steiner, posta� z filmu jest prototypem HoS'owego bohatera.
Wspomniano r�wnie� o kampanii dla jednego gracza, ale w obecnej fazie dla Tripwire najbardziej liczy si� z�o�enie tych wszystkich element�w
uk�adanki do kupy i stworzenie realistycznego i pe�nego akcji multiplayera. Nie potwierdzono natomiast kwietniowej daty premiery HoS'a ani �adnej innej.
Na razie nie dostali�my te� �adnej informacji dot. pojazd�w w grze, a ka�da informacja na ten temat jest dementowana. Potwierdza to, �e ch�opaki maj� jeszcze wiele przed sob�.
Nam pozostaje czeka� na... bet�! Tak, TWI przygotowuje du�� kampani� marketingow�, wiele nowych informacji, materia��w video oraz beta testy Red Orchestry o kt�rych oczywi�cie b�dziemy informowa�.
T�umaczy�: Apos.