FullMJ
galeria
FullMJ czyli Full Metal Jacket - mała mapka, składająca sie głownie z jednego wielkiego pokoju przedzielonego ścianą z wąskimi drzwiami, dodatkowe przejścia są po balkonach. Można nawet wleźć do ciemnych fragmentów w budynku i tam atakować wybiegających przeciwników, ale dobrze zorganizowany kontratak potrafi wyciąć kampiących tam graczy.
Mapa dobra do walki 1on1 z karabinami automatycznymi, szczególnie aby pobawić się w podchody. Dobrze się też sprawdzają SAR'y ale przy większej ilości nadają się na precyzyjne wyjmowanie wrogów z dalszej odległości - ednak często za mało jest amunicji aby wyjąć wszystkich, nie wspominając, że przeładowanie staje się nadzwyczaj trudne, bo trwa niemiłosiernie długo.
Panzerfaust w drzwiach pomiędzy połówkami hali w chwili podniesienia zmienia się w granaty.
Juz w 3on3 granaty stawały sie one elementem często decydującym o przejściu na drugą stronę hali - jest kilka miejsc gdzie można się chować, ale dają one schronienie na krótki czas, szczególnie przy konfrontacji atakujących z granatem.
Kluczem do zwycięstwa jest ciągłe zmienianie punku z którego się celnie strzela oraz synchronizacja atakujących
Mapka dobra na rozgrzewkę.