Recenzje map :: FullMJ
Author: _KaszpiR_
Submitted by: _KaszpiR_   Date: 2007-01-10 00:55
Comments: (4)   Ratings:
 
1.   Posted by Desperat   2007-02-22 02:28  

Jak dla mnie super ekstra na dodatek w tle rozbrzmiewa zajefajna muzyczka

2.   Posted by _KaszpiR_   2007-02-22 18:21  

mnie mowiles ze facet za bardzo zawodzi ;D

3.   Posted by plonek   2007-03-03 12:50  

jak gra wiecej niz 5 vs.5 to jest istna rzeź

4.   Posted by Tomciaz_PL   2007-03-18 18:04  

Muzyczka jest kapitalna . Najlepiej gra się na tej mapce na bagnety 8 na 8. Taka zabawa w ganianego na bagnety . Świetna sprawa .


FullMJ galeria

FullMJ czyli Full Metal Jacket - mała mapka, składająca sie głownie z jednego wielkiego pokoju przedzielonego ścianą z wąskimi drzwiami, dodatkowe przejścia są po balkonach. Można nawet wleźć do ciemnych fragmentów w budynku i tam atakować wybiegających przeciwników, ale dobrze zorganizowany kontratak potrafi wyciąć kampiących tam graczy.

Mapa dobra do walki 1on1 z karabinami automatycznymi, szczególnie aby pobawić się w podchody. Dobrze się też sprawdzają SAR'y ale przy większej ilości nadają się na precyzyjne wyjmowanie wrogów z dalszej odległości - ednak często za mało jest amunicji aby wyjąć wszystkich, nie wspominając, że przeładowanie staje się nadzwyczaj trudne, bo trwa niemiłosiernie długo.

Panzerfaust w drzwiach pomiędzy połówkami hali w chwili podniesienia zmienia się w granaty.
Juz w 3on3 granaty stawały sie one elementem często decydującym o przejściu na drugą stronę hali - jest kilka miejsc gdzie można się chować, ale dają one schronienie na krótki czas, szczególnie przy konfrontacji atakujących z granatem.

Kluczem do zwycięstwa jest ciągłe zmienianie punku z którego się celnie strzela oraz synchronizacja atakujących

Mapka dobra na rozgrzewkę.