Road To Hill -
galeria
Road to Hill - grałem w nią może ze 3 razy, ale jestem zauroczony - ładnie wykonana i grywalna. Mam wrażenie, że odzwierciedla odległości do przebiegnięcia podczas jakiejś inwazji z brzegu na wioskę. Jest ona duża, ale odległości między przeszkodami są na tyle małe, że można przebiec za jednym sprintem. Zróżnicowanie klas spowoduje, że żaden gracz nie powinien się nudzić. Sporo zielska i punktów do ukrycia się pomaga piechocie w zdobyciu wzgórza bronionego czołgami (w zależności od wersji mapy). A osłona się przydaje, bo kule potrafią latać często i gęsto.
Znajdziemy tu punkty walk wśród budynków stanowiących raj dla automatów, otwarte przestrzenie dla mg i pojazdów (na szczęście nie pamiętam aby było miejsce gdzie się można zaklinować), i miejsca gdzie tylko snajper zajrzy. Ciekawostka: można fajnie zablokować graczy pojazdem w bunkrze :D. Notka dla właścicieli pojazdów & nie podjeżdżać za blisko przeszkód & bardzo często czai się tam inżynier z bombowym prezentem dla załogi.
Przy ilości graczy mniejszej niż 4on4 nie ma sensu grać, bo za długo gracze się szukają. Szeroki front do ataku spisuje się najlepiej jak serwer jest pełen przy 32 graczach.