Wiadomości :: Mare Nostrum :: Mare Nostrum Patch 1.1
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2008-03-09 08:35
Comments: (3)   Ratings:
 
1.   Posted by patrykus93   2008-03-09 13:09  

Wreszcie Tobruk jest zbalansowany.Smoke może zrobić dużo zamieszania w obronie przeciwnika i bardzo dobrze Nie mogę się doczekać kiedy wyjdą jakieś nowe mapy i bronie.

2.   Posted by ShariK PL   2008-03-09 15:45  

Mimo że wyszła łatka, nie rozwiązuje wszystkich problemów :/

3.   Posted by cichy.   2008-03-09 16:41  

no, bren dalej jak mg ruski XD



Wczoraj wieczorem miała swoją premierę pierwsza łatka do Mare Nostrum. Zmotywowani wieloma sugestiami oraz pomocą ze strony Tripwire, postanowili nie kazać długo na siebie czekać i wzięli się do roboty.

A oto co się zmienia oprócz cyferek:

Zmiany generalne
- zmieniono ikony komunikatów, od teraz nie będzie widać ruskiej, czerwonej gwiazdy oraz żelaznego krzyża
- udoskonalono górne ikony drużyn, teraz są bardziej widoczne i charakterystyczne
- zwiększono kołysanie się SMLE (Enfield) i Thompsona, obecnie będzie bardziej przypominać to z podstawki
- wprowadzono korektę błysku ognia z lufy Enfielda
- naprawiono tzn. bug Flinstone`a (błędna animacja podczas jazdy Carrierem)
- naprawiono teksturę głowy alianckiego żołnierza
- od teraz australijscy żołnierze wydają komendy w swym rodowitym języku

Akaba
- dodano optymalizujące elementy. Nie będzie już gwałtownych spadków FPSów
- wprowadzono korektę kilku możliwych explitów związanych z oszukiwaniem po stronie niemieckiego respawnu
- usunięto dwa składy amunicji w rejonie "Ammo Dump" i "Apartamenst"
- Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
- ulepszono limity ról
- zamieniono żołnierzy Brytyjskich na Australijskich

Bardia
- poprawiono lokację spawnu dla graczy obu stron, teraz okopy są do wzięcia
- dodano tunel pozwalający niemcom na nieco łatwiejszą drogę posiłków do okopów
- wprowadzono kilka drobnych optymalizacji wysiłków
- wprowadzono trochę zmian kosmetycznych
- NOTKA: ta mapa jest w ciągłym tworzeniu, lecz nadal można raportować o bugach

Tobruk Central
- dodano zabezpieczenie na berlińskiej (Berliner Strasse)
- dodano granaty dymne dla niemieckiego Squad Leadera
- Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
- ulepszono limity ról
- ulepszono posiłki
- od teraz "Observation Post" po zdobyciu jest nie do odbicia
- ulepszono rejony i protekcję spawnu
- naprawiono rozmaite bugi
- od teraz obroną zajmą się Australijczycy (do zmiany nadal pozostają komendy głosowe tych żołnierzy na południowo-afrykański akcent)

Fallen Empire
- NOTKA: ta mapa odbędzie znaczną przebudowę, tak aby była bardziej optymalna dla gry z +32 żołnierzami

Znane bugi lub niepoprawione błędy
- ranienie obsługi Pak38
- 3-osobowa animacja Brena (widoczny Degtyarev DP/DT)
- błysk z wylotu lufy Thompsona widziany z 3 osoby

Pliki dla graczy (60MB)

Torrent
Download

Inne źródła

Nasz serwis RAR instalka (zawiera właściwe wersje map!)
ModDB
Ausgamers
Internode
Vossey

Pliki serverowe (57MB)

Nasz serwis (zawiera właściwe wersje map!)
ModDB
Ausgamers
Internode
Vossey

Jak zainstalować patcha?
- pobierz łatkę
- wypakuj do Twojego systemowego folderu Red Orchestry
- podczas wypakowywania nadmień wszystkie pliki
- po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama