Wczoraj wieczorem miała swoją premierę pierwsza łatka do Mare Nostrum. Zmotywowani wieloma sugestiami oraz pomocą ze strony Tripwire, postanowili nie kazać długo na siebie czekać i wzięli się do roboty.
A oto co się zmienia oprócz cyferek:
Zmiany generalne
- zmieniono ikony komunikatów, od teraz nie będzie widać ruskiej, czerwonej gwiazdy oraz żelaznego krzyża
- udoskonalono górne ikony drużyn, teraz są bardziej widoczne i charakterystyczne
- zwiększono kołysanie się SMLE (Enfield) i Thompsona, obecnie będzie bardziej przypominać to z podstawki
- wprowadzono korektę błysku ognia z lufy Enfielda
- naprawiono tzn. bug Flinstone`a (błędna animacja podczas jazdy Carrierem)
- naprawiono teksturę głowy alianckiego żołnierza
- od teraz australijscy żołnierze wydają komendy w swym rodowitym języku
Akaba
- dodano optymalizujące elementy. Nie będzie już gwałtownych spadków FPSów
- wprowadzono korektę kilku możliwych explitów związanych z oszukiwaniem po stronie niemieckiego respawnu
- usunięto dwa składy amunicji w rejonie "Ammo Dump" i "Apartamenst"
- Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
- ulepszono limity ról
- zamieniono żołnierzy Brytyjskich na Australijskich
Bardia
- poprawiono lokację spawnu dla graczy obu stron, teraz okopy są do wzięcia
- dodano tunel pozwalający niemcom na nieco łatwiejszą drogę posiłków do okopów
- wprowadzono kilka drobnych optymalizacji wysiłków
- wprowadzono trochę zmian kosmetycznych
- NOTKA: ta mapa jest w ciągłym tworzeniu, lecz nadal można raportować o bugach
Tobruk Central
- dodano zabezpieczenie na berlińskiej (Berliner Strasse)
- dodano granaty dymne dla niemieckiego Squad Leadera
- Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
- ulepszono limity ról
- ulepszono posiłki
- od teraz "Observation Post" po zdobyciu jest nie do odbicia
- ulepszono rejony i protekcję spawnu
- naprawiono rozmaite bugi
- od teraz obroną zajmą się Australijczycy (do zmiany nadal pozostają komendy głosowe tych żołnierzy na południowo-afrykański akcent)
Fallen Empire
- NOTKA: ta mapa odbędzie znaczną przebudowę, tak aby była bardziej optymalna dla gry z +32 żołnierzami
Znane bugi lub niepoprawione błędy
- ranienie obsługi Pak38
- 3-osobowa animacja Brena (widoczny Degtyarev DP/DT)
- błysk z wylotu lufy Thompsona widziany z 3 osoby
Pliki dla graczy (60MB)
Torrent
Download
Inne źródła





Pliki serverowe (57MB)





Jak zainstalować patcha?
- pobierz łatkę
- wypakuj do Twojego systemowego folderu Red Orchestry
- podczas wypakowywania nadmień wszystkie pliki
- po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama