Z chwilą gdy pisze te słowa pozostało dokładnie 23 godziny i 30 minut do wydania jednego z najbardziej oczekiwanych modów - Mare Nostrum. A teraz kilka słów co by się zbytnio nie rozczarować.
Mod ten, a właściwie pierwsza otwarta wersja beta to produkt:
- który nie jest ukończony w pełni
- pozbawiony zawartości, która była w planach
- w którym nie wszystko gwarantuje stabilną i bezbłędną pracę
- który odzwierciedla atmosferę oraz daje wgląd do tego co przyniesie Mare Nostrum (wersja finalna)
Także nie zdziwcie się jeżeli nie wszystko będzie tak piękne i kolorowe.
To co się ukaże w pierwszej odsłonie modu to:
- brytyjska armia z nowymi modelami twarzy i odgłosami
- nowa mapa oraz muzyka z wygranego/przegranego punktu i misji
- nowe menu i muzyka
- przerobiony model niemieckiego żołnierza
Bronie:
- Lee Enfield No.1 MKIII
- Thompson 1928-A1
- Bren MKII
- Granat No.36 "Mills Bomb"
Mapy:
- Tobruk Central
- Bardia
- Akaba
- Fallen Empire
Działa:
- Pak 38
Wiele rzeczy, które były prezentowane na screenach nie ukaże się w pierwszej open becie.
I tak oto, lista pojazdów/modeli etc., która znajduje się poniżej jest w trakcie tworzenia. Wszystkie z nich mają być stopniowo dodawane w następnych aktualizacjach:
- australijskie komendy głosowe
- brytyjskie modele czołgistów
- lepka bomba (przypuszczam, że chodzi o Hafthohllandung)
- czołg PanzerII
- Vickers MKIVB
- Vickers .303
- tłuczek przeciwpancerny
- działo przeciwpancerne DA 47/32 "Elefantio"